April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۴۴۷
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
0
سرپرست حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: فرایند کیفی سازی و شروع به کار خانه‌های محیط زیست در نشستی با مسئولین و مدیران اجرایی خانه‌های محیط زیست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خانه‌های محیط زیست در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود

محمدرضا علیمرادی گفت: خانه‌های محیط زیست برنامه‌ای مدون و گسترده است که حضور محیط زیست و برنامه‌های محیط زیستی در سایر دستگاه‌های دولتی را به صورت برنامه‌ای مداوم و فعال در دستور کار قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های آموزش محور به کارکنان و مخاطبان دستگاه‌های اجرایی به صورت برنامه‌ای مدون می‌تواند موجب ارتقای فرهنگی و تنویر افکارعمومی و رشد مسئولیت اجتماعی در خصوص موضوعات محیط زیستی گردد و این امر از طریق برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و اجرایی از قبیل برنامه‌های مشترک: پاکسازی، نهال‌کاری و ... اجرایی شود

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اشاره کرد: در جلسه که با نمایندگان دستگاه‌های دولتی که به عنوان مسئولین یا مدیران اجرایی خانه‌های محیط زیست معرفی شده بودند نحوه شروع به کار و دریافت برنامه‌های آموزشی و مشارکتی و ارتباط دائمی با محیط زیست و سایر خانه‌های محیط زیستی و سایر موضوعات مرتبط بررسی و ارائه گردید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: