April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۵۳۸
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
0

استند بنر به‌عنوان پایه‌های نمایش چاپی شناخته می‌شود که حمل آسانی دارند و برای اهداف تبلیغاتی و ارائه محتوای دلخواه مورد استفاده قرار می‌گیرند‌.

پایه‌هایی با استحکام بسیار مناسب که طراحی گرافیکی مورد نظر شما را نمایش می‌دهد و می‌توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید، در واقع استندها راه‌حل مناسبی برای کسانی هستند که به‌منظور تبلیغ شرکت، کالا یا خدمات خود به تجهیزات نمایشگاهی با کیفیت و جذاب نیاز دارند.

خرید استند بنر (استند ایکس) در انواع سایزها از فروشگاه یارسام

 استند ایکس بنر

استند بنر، راهی برای نمایش محتوای تبلیغاتی شما

پایه بنر نوعی ابزار نمایشگاهی است که لوگو، پیام یا طرح چاپ‌شده شرکت را بر روی مواد وینیل، پلی استر یا پارچه نمایش می‌دهد. این محصولات می‌توانند اهداف بازاریابی شما را با ارائه تصویری حرفه‌ای و چشمگیر در داخل شرکت یا حتی در نمایشگاه محقق کنند.

این را هم باید در نظر داشته باشید که چنین ابزاری با نام استند بنر ایکس نیز شناخته می‌شود که به‌طور کلی کارایی مناسبی به‌منظور نمایش برند شما دارد.

این محصول با طرح‌های مختلف در نمایشگاه‌ها، بخش‌های خرده‌فروشی، لابی هتل، فضاهای پذیرایی و تقریبا هر محیط سازمانی که افراد می‌خواهند برند خود را به نمایش بگذارند، قرار داده می‌شود تا اطلاعات مفیدی را برای بازدیدکنندگان نمایش دهد.

باید به این مسئله توجه کنید که چنین پایه‌هایی از یک سازه و بنر تشکیل می‌شود و از مواد اولیه مختلفی همچون لوله‌های فلزی یا پلاستیکی برای ساخت چهارچوب اصلی استفاده می‌کنند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

از میان پایه‌های مختلفی که به بازار عرضه می‌شوند، بنرهای غلتکی که به‌عنوان پاپ آپ یا جمع‌شونده نیز شناخته می‌شوند به‌دلیل قابلیت حمل آسان و مونتاژ سریع، محبوب‌ترین نوع پایه به‌شمار می‌روند.

چرا از استند بنر استفاده کنیم؟

پایه‌های بنر را می‌توان در بسیاری از مکان‌های مختلف مشاهده کرد اما چه چیزی باعث محبوبیت این نوع نمایشگر می‌شود؟ در زیر برخی از مزایای استفاده از این محصول ذکر شده است.

بازاریابی مقرون‌به‌صرفه با استفاده از پایه بنر

تبلیغ یک تجارت از طریق کانال‌های بازاریابی مختلف می‌تواند بسیار پرهزینه باشد و اغلب نتایج متفاوتی دارد و ازآنجایی‌که استندها ارزان هستند، به‌معمول مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرند.

تطبیق‌پذیری بالای پایه بنر

پایه‌های بنر به‌راحتی حمل می‌شوند و بدون نیاز به ابزار خاصی در محل مورد نظر قرار می‌گیرند، از همین رو بدون شک ساده‌ترین تجهیزات برای مونتاژ و نمایش محتوای مد نظر شما محسوب می‌شوند.

در ضمن از این پایه‌ها در فضای باز استفاده می‌کنند و مقاومت خوبی در برابر شرایط آب‌وهوایی مختلف دارند، امکان تغییر سایز نیز یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب این محصولات به‌شمار می‌روند که تنوع بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 نکات مهم برای خرید استند بنر

در مواقعی که قصد خرید استند بنر را داشته باشید باید چندین نکته خاص و مهم را در نظر بگیرید که به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را متناسب با هدف اصلی خود به‌دست آورید.

اندازه پایه بنر

یکی از موارد بسیار مهم و ضروری در رابطه با انتخاب پایه‌های بنر توجه به اندازه آنها است. برخی از مدل‌ها سبک و باریک هستند که از نظر کارایی و امکان جابه‌جایی بسیار مناسب به‌نظر می‌رسند.

بنرهای بزرگ‌تر و گسترده‌تری نیز وجود دارند که می‌توانند در  یک غرفه، نمایشگاه یا کنفرانس، محتوای تصویری مورد نظر شما را در ابعاد بزرگ‌تری نمایش دهند.

واضح است که هر ۲ مدل دارای نقاط مثبتی هستند که برخی از شرکت‌ها روی خرید استندهای کوچک و بزرگ سرمایه‌گذاری می‌کنند تا تاثیرگذاری بیشتری برای تبلیغات خود به‌وجود آورند.

به‌هرحال بزرگ‌تر بودن یک بنر همیشه به معنای بهتریودن نیست و شما لازم است که به نوع محتوای تصویری خود و محیطی که قرار است از این ابزار استفاده کنید، توجه داشته باشید.

توجه به قیمت پایه بنر

بدون شک هیچ کس بودجه تبلیغاتی بی پایانی ندارد و بنابراین داشتن یک معامله خوب ضروری به‌نظر می‌رسد، این مسئله به خصوص برای خرید عمده استند بنر بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 همه پایه‌های بنر به‌صورت یکسان تولید نمی‌شوند و بنابراین اگر به‌طور مکرر نیاز به استفاده از این محصول دارید، بهتر است هزینه مناسبی پرداخت کرده و یک پایه باکیفیت تهیه کنید.

با در نظر گرفتن این مسائل بهتر است در ابتدا هدف خود را مشخص کنید و سپس براساس بودجه‌ای که برای این کار در نظر دارید، اقدامات لازم را جهت خرید پایه‌های بنر انجام دهید.

 

فروشگاه یارسام، انتخابی مناسب برای تهیه استند بنر

درصورتی‌که به‌دنبال یک تولیدکننده استند بنر هستید که تنوع خوبی از این محصول را با قیمت مقرون‌به‌صرفه در اختیار شما قرار دهد، بدون شک فروشگاه یارسام این امکان را فراهم می‌کند.

یارسام با تضمین اصالت و کیفیت محصول، این امکان را به مشتریان خود می‌دهد تا در صورت بروز مشکل از خدمات مرجوع کالا استفاده کنند و این مسئله به افزایش اعتماد و اطمینان مشتریان کمک می‌کند. از طرفی می‌توانید تک و عمده به این فروشگاه معتبر مراجعه کنید.

جمع‌بندی

استند بنر به‌عنوان پایه‌هایی در نظرگرفته می‌شود که در مکان‌های مختلفی همچون نمایشگاه، هتل، مراکز درمانی، شرکت‌ها و بسیاری مکان‌های دیگر برای ارائه محتوای چاپی به‌کار می‌روند.

این محصول از سازه اصلی و رول‌هایی ساخته می‌شود که جنس مواد اولیه مورد استفاده برای هر بخش متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید برای خرید استدهایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا سری به فروشگاه یارسام بزنید.

برچسب ها: استند بنر ، تبلیغ ، تبلیغ ، لوگو ، بنر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: