May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۶۰۸
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
معاون اجرایی شرکت بیمه آسماری تاکید کرد که این شرکت به طور پیوسته، ارتباط خود را با مشتریان حفظ کرده و میزان رضایت آن‌ها از خدمات ارائه شده را به صورت مستمر ارزیابی می‌کند.

ارزیابی مستمر رضایت مشتریان شرکت بیمه آسماری

به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، مصطفی نیکوگفتار با بیان این که یک سازمان بدون مشتری مفهومی ندارد، اظهار کرد: افزایش رضایت مشتریان با ارزیابی عوامل ایجادکننده نارضایتی امکان پذیر می‌شود و از این رو، شرکت بیمه آسماری در قالب نظرسنجی‌های دوره ای، رضایت سنجی مشتریان خود را پیگیری می‌کند.

 

وی با اشاره به این که این نظرسنجی حتی درباره بیمه گزارانی که بیمه نامه خود را با شرکت تمدید نکرده اند نیز اعمال می‌شود، ادامه داد: نتایج نظرسنجی‌ها پس از جمع آوری و پایش، در اختیار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قرار می‌گیرد تا با اصلاح فرایند‌ها و بهبود خدمات، رضایت مشتریان به حداکثر برسد.

 

نیکوگفتار افزود: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد میزان رضایت از خدمات شرکت بیمه آسماری، به ویژه در میان ارائه دهندگان خدمات بیمه درمان، مطلوب بوده است، لیکن این موضوع باعث نگردیده شرکت به دنبال بهبود مستمر کیفیت ارائه خدمات خود نباشد و پیوسته با استفاده از فناوری‌های نوین به دنبال بالا بردن رضایت مشتریان خود از خدمات قبل، حین و پس از فروش می‌باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: