April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۶۲۶
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
0
سرمایه گذاری در اقتصاد و بخش‌های اقتصادی همواره یکی از تاکیدات شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی کشور بوده. کیش اینوکس به عنوان رویدادی بزرگ در عرصه صنعت مالی کشور که به گردهمایی مدیران ارشد شرکت‌های سرمایه گذاری و بخش‌های فعال در اقتصاد کشور شناخته می‌شود فرصت مغتنمی است تا به این تاکیدات جامه عمل پوشانده شود.

اکبر نیازی سرپرست منطقه آزاد انزلی در مصاحبه با پول نیوز درباره مزایای گردشگری این منطقه گفت: بیشترین چیزی که برای مردم وجود دارد بحث گردشگری است، منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از مناطق آزاد شمال کشور و دسترسی‌های سهلی که دارد به راحتی پذیرای گردشگران محترمی است که بتوانند از آب و هوای بسیار مطبوع گیلان استفاده کنند. دسترسی‌هایی که وجود دارد هم هوایی، جاده‌ای، دریایی و ریلی است و مردم عزیز کشورمان می‌توانند به راحتی از طریق راه زمینی با هزینه‌ای بسیار کم از مزایای منطقه آزاد انزلی استفده کنند.


فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی صد فرصت و بسته سرمایه گذاری است از این جهت عرض کردیم که رویا‌های سرمایه گذاران به صورت خاطره برای خودشان و مردم خواهد شد این است که فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه گذاری تمام امور اداری آن انجام شده، یعنی برای واگذاری زمین زیرساخت‌ها آماده است از قبیل آب، برق، گاز و تمام موانع رفع شده. زمین با زیرساخت بلامعارض تحویل سرمایه گذار می‌شود برای تولید.

 


همچنین ایشان با اشاره به فرصت‌های سرمایه گذاری در سازمان منطقه آزاد انزلی نوید رونمایی برنامه کاربردی کیمیا داد و خاطر نشان کرد: همچنین صادرات کالا از بندر کاسپین و بندر انزلی دو بندر استراتژیک منطقه انزلی جریان دارد. امیدوارم به زودی شاهد اتصال ریل سراسری به بندر کاسپین و کریدور شمال به جنوب خواهیم بود. فرصت‌های سرمایه گذاری سازمان ما در چهار بخش بندری و لجستیک، اقتصادی، تجاری و گردشگری. آن رویایی که به خاطره تبدیل می‌شود در حوزه گردشگری است، منطقه آزاد انزلی ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه گردشگری دارد نزدیکی آن به جلگه، جنگل و دریا و استفاده از آب و هوای بسیار مطبوع و بارانی که الان هم در گیلان هوا بارانی است.


فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در قالب کتاب کیمیا رونمایی و در چهار نمایشگاه گذشته ارائه شد و در این رویداد اپلیکیشن کیمیا را قرار است رونمایی کنیم. اپلیکیشن کیمیا آماده شده و دانلود آن از طریق بارکد QR امکانپذیر است و هر فردی با اسکن بارکد می‌تواند برنامه کیمیا را نصب و به فرصت‌های سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی دسترسی داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: