April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۷۱۸
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
0
رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به توزیع گوشت منجمد و گرم، بازار به تعادل رسیده است.

توزیع گوشت منجمد و گرم در حال انجام است

منصور پوریان گفت: با توجه به تامین مناسب گوشت شاهد ثبات قیمت در بازار هستیم و در برخی قطعات گوشت گوسفندی کاهش قیمت آغاز شده که بیانگر بهبود وضعیت بازار داخل است.

او با بیان اینکه مشکلی در تامین سبد پروتئین کشور نداریم، افزود: علی رغم آنکه در فصل پاییز و زمستان مصرف گوشت قرمز به اوج خود می‌رسد، شاهد قیمت منطقی گوشت ناشی از پروار و زایش مناسب در گله‌های سبک هستیم.

پوریان ادامه داد: با توجه به فراوانی گوشت منجمد و گرم، نگرانی در خصوص تامین و عرضه به بازار نداریم.

رئیس شورای تامین کنندگان دام قیمت کنونی هر کیلو دام سبک و سنگین را ۱۷۵ تا ۱۹۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: برآورد‌ها حاکی از آن است که با استمرار روند مناسب تامین شاهد رسیدن به قیمت منطقی در بخش گوسفند و گوساله خواهیم بود.

او قیمت هر کیلو گوشت گوساله منجمد در بازار آزاد را ۳۱۰ هزار تومان، گوسفند منجمد ۲۹۵ هزارتومان، لاشه گوسفندی وارداتی ۲۶۰ هزارتومان، لاشه گوساله وارداتی ۲۶۵ هزار تومان، گوشت گوسفندی داخلی ۳۹۵ هزارتومان و گوساله داخلی ۳۴۵ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: بنابر اعلام مرکز آمار جمعیت دام سبک ۶۰ میلیون راس و دام سنگین ۴ تا ۴.۵ میلیون راس است که بر جمعیت دام سبک بدلیل زایش‌های پاییز و زمستان افزوده می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: