April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۷۹۳
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
0
کیش اینوکس به عنوان بزرگترین بستر گردهمایی مدیران ارشد صنعت مالی کشور فرصتی را فراهم آورده تا نهادهایی مثل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در این رویداد به دنبال تامین مالی و سرمایه برای پروژه‌های جاری وآیند این منطقه باشد.

زیرساخت‌های لامرد در خدمت سرمایه گذاران (+فیلم)

کوروش فتاحی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در مصاحبه با پول نیوز درباره مناطق ویژه اقتصادی گفت: مناطق ویژه اقتصادی اعم از آزاد و ویژه موظف هستند تسهیلاتی را برای سرمایه گذاران خود فراهم کنند. ما هم در بحث حمایت‌های سیاسی بایستی این امر را انجام بدهیم و نگاه رجال سیاسی را به مناطق آزاد باید به گونه‌آی بکنیم که بدانند آن نگاهی را که نسبت به سرزمین اصلی دارند به نگاه تخصصی و ویژه به مناطق آزاد تبدیل کنند و در عین حال بحث قانون گذاران هست، قانون گذاران هم قانونهایی را اضافه تر از آنچه که از قبل وجود داشته تولید کنند و به سرمایه گذاران کمک کنند و در مبحث سوم ایجاد زیرساخت های فیزیکی لازم از جمله آب و برق و گاز و سایر امکانات فیزیکی هست که ایجاد بشود. اما در مبحث چهارم بحث بحث فاینانس است به هر حال همه این امکانات سیاسی، قانونی و فیزیکی را ما ایجاد می‌کنیم تا سرمایه گذار در مناطق آزاد سرمایه گذاری کند.

 

 

ایشان همچنین با اشاره به اهمیت تامین مالی در اجرای موفق پروژه‌ها درباره نقش رویداد کیش اینوکس گفت: موضوعی که جلب توجه می‌کند این است که صنعتگران ما در کار خود حرفه‌ای هستند اما آنچه باعث توقف یا کاهش سرعت پروژه ها می‌شود موضوع تامین مالی و سرمایه پروژه هاست. ما یک بخشی را در حوزه اداری خودمان در حال ایجاد هستیم که توجه ویژه به بخش سرمایه گذاران است. ازفرصت کیش اینوکس هم استفاده کردیم اینجا حضور پیدا کردیم برای اینکه بتوانیم با شرکت‌های تامین سرمایه با سازمانهای دولتی مربوطه خود صنعتگرانی که اینجا حضور پیدا می‌کنندو سایر افراد تبادل اطلاعات کنیم و بتوانیم راهکاری را برای دستیابی صنعتگرانمان برای رسیدن به فاینانس پیدا کنیم. به هر حال یکی از نتایج تسهیلات همین است ایجاد دسترسی صنعتگران منابع مالی مطمئن است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: