April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۸۳۰
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: از مجموع نمایندگان فعلی استان تهران در مجلس شورای اسلامی که برای دوره بعد ثبت نام کردند هیچ کدام رد صلاحیت نشده است.

هیچ کدام از نمایندگان فعلی استان تهران رد‌صلاحیت نشده‌اند

سید عباس جوهری رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: ۱۰۷ نفر ثبت نام خود را در استان تهران برای داوطلبی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نهایی کردند که از این تعداد سه نفر تحصیلات دانشگاهی دارند.

جوهری با بیان اینکه استان تهران ۱۶ نفر نماینده در مجلس خبرگان دارد گفت: همه نمایندگان قبلی تهران در مجلس خبرگان رهبری به جز آیت الله جنتی در انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان رهبری هم ثبت نام کردند.

وی در خصوص ثبت نام داوطلبین مجلس شورای اسلامی در استان تهران گفت: امسال برای اولین اصلاح موادی از قانون را داشتیم که برای اولین بار پیش ثبت نام انجام شد.

جوهری اظهار کرد: ۶۲۸۰ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند که در بازه زمانی مشخص شده هیئت‌های اجرایی صلاحیت این افراد را بررسی کردند که از مجموع افراد ۵۲۰۴ نفر از هیئت‌های اجرایی تاییدیه صلاحیت گرفتند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: از مجموع نمایندگان فعلی استان تهران در مجلس شورای اسلامی فقط سه نفر برای دوره بعدی مجلس شورای اسلامی ثبت نام نکردند و افرادی که ثبت نام کردند از هیئت‌های اجرایی صلاحیت دریافت کردند و مورد عدم صلاحیت برای نمایندگان فعلی تهران نداشتیم.

وی اظهار کرد: افرادی که عدم صلاحیت دریافت کردند تا فردا فرصت دارند که اعتراض خود را ثبت کنند و یا با مراجعه به فرمانداری‌ها علت عدم صلاحیت خود را دریافت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: