April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۸۵۸
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
0
جلسه مدیران روابط عمومي شركت هاي بهره برداري مترو كشور با هدف هم افزایی و هماهنگی بیشتر در حوزه اطلاع رساني و فرهنگ سازي، به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در جلسه مدیران روابط عمومي مطرح شد:

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه هماهنگی لازم برای تشکیل این جلسه را در صبح امروز دوشنبه ۲۲ آبان از طریق ویدیو کنفرانس انجام داده بود که مديران روابط عمومي مترو تهران، مشهد، شيراز،اصفهان و تبريز در آن حضور داشتند.

 

 مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه در ابتداي اين جلسه  ضمن تاکید بر لزوم برگزاری منظم جلسات و برنامه ریزی مدون برای رسيدن به  يك هم افزايي و هماهنگي  منسجم در عرصه فرهنگ سازي و اطلاع رساني گفت: اميدواريم با  تبادل اطلاعات و اشتراك گذاري تجربيات بتوانيم نقشي را كه براي روابط عمومي ها  ديده شده است به خوبي ايفا كنيم.

 

 وي در ادمه افزود: كودكان و نوجوانان نسل جديدي از مسافران مترو تهران هستند كه با توجه به شرايط موجود استفاده از حمل و نقل عمومي به‌خصوص مترو را براي رسيدن به مراكز آموزشي انتخاب كرده اند، با توجه به آسيب پذير بودن اين گروه از مسافران لازم است بيش از گذشته آموزش شهروندی، آگاهي بخشي و اطلاع رساني متناسب با این قشر انجام شود.

 

هادي زند ضمن تاكيد بر اينكه فرهنگ‌سازي استفاده ازصحيح از مترو با توجه به مشتركاتي مثل پله برقي و آسانسور كه در سطح مترو سایر شهر ها نيز وجود دارد بايد در مقیاس وسيع تري انجام شود گفت: استفاده از ظرفيت هاي رسانه ملي  را مورد توجه  قرار دادیم و از شبكه پويا دعوت كرديم در اين زمينه ما را همراهي كند.

 مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه خاطرنشان كرد: توليد محتوا هايی كه امكان اشتراك گذاری در تمام قطار شهري هاي كشور را داشته باشد بايد مورد توجه بيشتري قرار گيرد.

 

در ادامه اين جلسه مرتضي مهاجر مدير روابط عمومي شركت بهره برداري قطار شهري مشهد، امين بيات مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز،  حسين شهبازي مدیر روابط عمومی سازمان قطار شهری تبریز، علي شهباز مدير روابط عمومي سازمان قطارشهري اصفهان نيز آخرين تجربيات خود در توليد محتواهاي آموزش و فرهنگي  را به اشتراك گذاشتند.
در پايان این جلسه هادي زند مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه موضوعاتي را براي جلسه آينده مطرح كرد و با موافقت ساير مديران مقرر گرديد در جلسه بعدي "چگونگي استفاده از سامانه هايي كه منتج به رضايتمندي هرچه بیشتر شهروندان از خدمات مترو" می شود مورد بررسي قرار گيرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: