April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۸۸۳
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
0
تیم ملی تکواندو کشورمان در مرحله نیمه نهایی برابر برزیل پیروز و راهی دیدار نهایی جام جهانی کره جنوبی شد.

ملی پوشان ایران به فینال صعود کردند

در ادامه این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی کره جنوبی در سالن کنیتکس شهر گویانگ جریان دارد؛ تیم ملی آقایان ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف برزیل رفت و در پایان با برتری ۲ بر صفر راهی مبارزه نهایی شد.

میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و ابوالفضل عباسی ترکیب تیم ملی ایران در این مسابقات را تشکیل دادند که در راند اول ۱۹۵ بر ۱۵۵ و در راند دوم ۱۶۰ بر ۱۰۰ پیروز از میدان خارج شدند.

تیم ملی کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف کره جنوبی رفت که در پایان ۲ بر یک در راند شماری پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در گروه آقایان این مسابقات ۸ تیم استرالیا، ساحل عاج، مراکش، کره جنوبی، برزیل، ایران، چین و مکزیک حضور داشتند که در مرحله نیمه نهایی پس از دیدار ایران و برزیل، استرالیا برابر چین پیروز شد و به دیدار فینال صعود کرد تا ۲ تیم برای کسب مدال طلا به مصاف هم بروند.

گفتنی است هدایت تیم ملی آقایان ایران بر عهده مجید افلاکی است.

جام جهانی تکواندو به صورت تیمی و با شیوه جدید از روز گذشته در کره جنوبی آغاز شده، فردا پنجشنبه با برگزاری مسابقات بخش ترکیبی به پایان می‌رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: