April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:
کد خبر: ۴۰۴۹۱۸
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: جنایات اسرائیل غاصب در غزه باید به تصویر کشیده شود تا بیداری و هوشیاری احساسات و عواطف جهانیان هرچه بیشتر رقم بخورد.

جنایات اسرائیل غاصب در غزه باید به تصویر کشیده شود

ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در جلسه هماهنگی راهپیمایی مردمی حمایت از غزه، گفت: رژیم صهیونیستی بر اثر ضربه بسیار محکم و تعیین‌کننده رزمندگان فلسطینی در حال متلاشی شدن و نابودی است.

وی گفت: شرایط غزه با توجه به مقاومت و ایستادگی مردم آن در برابر اسرائیل کودک کش بسیار دشوار است، اما قدرت‌های جهانی خود را به خواب زده‌اند، ولی در نهایت پیروز این میدان مردم غزه و فلسطین هستند.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه دشمن خونخوار در غزه برای جنایت و کشتار کودک، زن و مرد و پیر و جوان هیچ حدی قائل نیست، افزود: اقشار مختلف مردم زنجان برای حمایت از کودکان و مادران مظلوم غزه و اعلام انزجار از حملات ددمنشانه اسراییل غاصب به خیابان‌ها می‌آیند.

وی گفت: این راهپیمایی روز شنبه هفته آینده از خیابان امیرکبیر زنجان آغاز می‌شود و با تجمع در میدان انقلاب به پایان می‌رسد.

رفیعی با بیان اینکه هم اکنون دل‌های مومنین و مردم نوعدوست برای این حرکت ضد صهیونیستی آماده است، افزود: همچنان که در بسیاری از فعالیت‌های مردمی نتیجه مطلوبی کسب شده، ریشه و بن مایه این راهپیمایی نیز مردمی است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت تقویت حضور مردم در این صحنه، گفت: کشتار بیش از پنج هزار کودک فلسطینی بر اثر حملات ددمنشانه اسراییل به غزه ضرورت این امر را مضاعف می‌کند.

حجت الاسلام سعید احمدی افزود: در پی شکستی که جوانان و مردم غیور فلسطین و حماس در طوفان اقصی به اسراییل غاصب تحمیل کردند خوی حیوانی اسراییل غاصب بیش از گذشته نمود یافت و هر روز شاهد کشتار مادران و کودکان و مردم مظلوم غزه هستیم.

وی تاکید کرد: امروز مردم دنیا نسبت به ظلم و جنایات رژیم غاصب اسرائیل بیدار شده است و هر روز دامنه اعتراضات علیه این رژیم نامشروع بیشتر می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: