April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۱۰۱
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی به کشور‌های حامی غزه گفت که به جای اینکه غزه را بازسازی کنند مردم آن را در کشور‌های جهان جای دهند.

وزیر صهیونیست: مردم غزه را در کشور‌های جهان جای دهید

گیلا گاملیل، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در اظهاراتی گفت که جامعه جهانی به جای اینکه برای بازسازی غزه پول بفرستد، مردم آن را در کشور‌های دنیا جای دهد.

براساس گزارش فرانس پرس، گاملیل که یکی از اعضای حزب راستگرای لیکود به سرکردگی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی است با پیشنهاد این اقدام مدعی شد که این امر به دلایل بشردوستانه است. وزیر صهیوینست همچنین از آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) انتقاد کرد و آن را شکست خورده توصیف کرد.

او مدعی شد که جامعه جهانی به جای ارسال پول برای بازسازی غزه یا آنروا شکست خورده، می‌تواند به تامین مالی اسکان مجدد مردم غزه کمک کند تا آن‌ها زندگی جدید خود را در کشور‌های میزبان جدید بسازند. این ادعا پیشتر توسط وزرای فرهنگ و دارایی رژیم صهیونیستی نیز بیان شده بود.

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی ادعا کرد: تل آویو راه حل‌های مختلفی از جمله عقب نشینی از شهرک سازی در نوار غزه، مدیریت درگیری و ساخت دیوار‌های بلند را به امید دور نگه داشتن اعضای حماس از اسرائیل امتحان کرد، اما همه آن‌ها شکست خوردند.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که جنگ اسرائیل در نوار غزه، تنها در یک ماه و نیم، منجر به آواره شدن حدود ۱.۶ فلسطینی از ۲.۴ میلیون فلسطینی از شمال به جنوب شده و نزدیک به ۱۲ هزار فلسطینی که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند به شهادت رسیدند. صهیونیست درحالی این ادعای مضحک را بیان می‌کنند که ارتش آنان به بیمارستان‌ها نیز رحم نکرده و با حمله به آنان بیماران را شهید می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: