April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرپرست مدیریت امور بانکداری اختصاصی بانک سینا در گفتگو با پول نیوز عنوان کرد:
کد خبر: ۴۰۵۱۳۶
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0

خط بطلان سازمان جهانی بهداشت بر ادعای صهیونیست‌ها

سید مرتضی موسوی سرپرست مدیریت امور بانکداری اختصاصی بانک سینا در گفتگو با خبرنگار پول نیوز در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، گفت: بر اساس اصولی که بانک مرکزی در سنوات قبل مشخص کرد یکی از آیتمها این بود که بانکداری جامع در تمام بانکها اجرایی شود که با حضور دکتر فتحعلی در بانک سینا شاهد پررنگتر شدن آن هستیم.

 

سرپرست مدیریت امور بانکداری اختصاصی بانک سینا، افزود: بانکداری جامع تخصص و دیدگاهش این است که بتواند خدمات خاص برای هر مشتری و در چهارچوب خود او ارائه بدهد، و بر همین اساس بانکداری اختصاصی تشکیل شده است.

 

 

موسوی در ادامه با بیان اینکه در بانکداری اختصاصی دیدگاه و تفکر جامعی نسبت به مشتریان وجود دارد، گفت: در این نوع از بانکداری بر اساس دیدگاه و تفکر هر مشتری و بر اساس نیازهای او و در چهار چوب اصول کلی تامین مالی، در قالبهای مختلف نسبت به تامین نیاز مشتریان اقدام می شود؛ در این قالب ها نیاز بود که ما در کنار دیگر موضوعات نسبت به بحث پلتفرمها و دیجیتال سازی ارائه خدمات دیدگاه متفاوتی داشته باشیم که در این خصوص بر اساس نیازسنجی هایی که انجام شد در موضوع ارجای کار به شعبه و دیجیتال سازی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

وی در خاتمه تاکید کرد که دیدگاه بانک سینا در رابطه با موضوع بانکداری اختصاصی توجه خاص به مشتریان خاص خود برای ارتقای جایگاه مشتریان در بانک سینا است.

 

به گزارش پول نیوز، دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند» به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک، ۲۹ و ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در چهار محور بانکداری هوشمند؛ مفاهیم، روندها و آثار؛ نقشه راه بانکداری هوشمند؛ تجربه مشتری در بانکداری هوشمند و سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری هوشمند برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: