April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۱۴۱
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0
یکی از رهبران جنبش حماس از توافق آتش بس قریب الوقوع در غزه خبر داد و گفت که جزئیات این آتش بس طی ساعات آینده اعلام خواهد شد.

عضو حماس: به زودی جزئیات توافق آتش‌بس در غزه اعلام خواهد شد

عزت الرشق از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفتگو با الجزیره اعلام کرد: جزئیات توافق آتش بس به زودی طی ساعات آینده اعلام خواهد شد. برادران قطری قرار است جزئیات این توافق را اعلام کنند.

عزت الرشق صبح امروز سه شنبه گفت: طرف اسرائیلی برای به سرانجام رسیدن این توافق به ویژه از سوی نتانیاهو وقت کشی می‌کرد.

این مقام حماس گفت که همه گروه‌های مقاومت در میدان و تصمیمات سیاسی متحد هستند و توافق آتش بس شامل همه این گروه‌ها می‌شود. آزادسازی اسرای اسرائیل در مقابل آزادسازی اسرای فلسطینی در بند زندان‌های این رژیم خواهد بود.

عضو دفتر سیاسی حماس همچنین گفت: در صورت اعلام رسمی این توافق، مورد قبول و رضایت ما خواهد بود و بیانگر خواسته‌ها و مطالبات مقاومت فلسطین خواهد بود.

الرشق در ادامه با بیان اینکه اسرائیلی‌ها تلاش می‌کنند در سایه حملات خود به غزه به منظور شکست مقاومت گفتگو کنند، اظهار داشت این مسئله هرگز اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد.

تا این لحظه رژیم اسرائیل به این خبر واکنشی نشان نداده است. با این حال طی روز‌های اخیر خبر‌هایی مبنی بر توقف جنگ برای پنج روز و تبادل اسرا بین طرفین که عمدتا کودکان و زنان هستند، منتشر شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: