April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۲۲۵
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
0
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: ساعات بین ۶ صبح تا ۱۳ ظهر ۵۰ درصد از تصادفات موتورسواران را شامل می‌شود.

ساعات ۲۱ تا ۶ صبح خطرناکترین ساعت تردد برای موتورسواران

سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:بررسی آمار تصادف فوتی حکایت از این دارد که بیش از نیمی یعنی ۵۰ درصد از تصادفاتی که در خصوص موتورسواران روی می‌دهد حکایت از این دارد که ساعت بین ۰۶:۰۰ صبح تا ۱۳:۰۰ اتفاق می‌افتد که این بازه، زمانی است که بیشترین زمان تردد موتورسواران را شامل می‌شود و تردد‌ها بسیار بالا است.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بعد از این ساعات، ساعت‌های بین ۱۳ تا ۲۱ تردد پایین‌تر می‌آید، ولی همچنان نسبت به ساعات دیگر تردد‌ها پرتکرار است.

سرهنگ جوانبخت افزود:، اما ساعت ۲۱ الی ۶ صبح یکی از خطرناکترین ساعات تردد برای موتور سواران است چرا که آن ساعت دیگر بحث کار مطرح نیست و در این زمان موتورسواران برای انجام حرکات نمایشی و تک چرخ زدن‌ها بیرون می‌آیند.

وی گفت: بیشترین میانگین سنی راکبین موتورسیکلت بین ۲۰ تا ۳۰ سال با ۳۵ درصد از آمار تصادفات و سن ۳۰ تا ۴۰ سال ۳۰ درصد از تصادفات را شامل می‌شوند یعنی راکبین موتورسیکلت ما بسیار جوان هستند که باید مراقب تردد‌های خود و عدم سرعت و سبقت در سطح معابر باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: