April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

بندر عباس

سفر به جنوب ایران به‌ویژه در فصول فرد سال به خاطر آب‌وهوای معتدل و مطلوب جنوب بسیار لذت‌بخش است. آن هم سفر به یکی از زیباترین و بزرگترین بندرهای ایران که می‌توانید از آنجا به جزایر خلیج فارس نیز دسترسی داشته باشید. در این بین تفاوتی ندارد که از کدام مبدا، این بندر دیدنی را برای سفر انتخاب می‌کنید، چراکه از تمامی شهرهای بزرگ می‌توانید برای هر وسیله نقلیه‌ای به مقصد بندرعباس بلیط تهیه کنید. با ما همراه شوید تا شما را برای برنامه‌ریزی سفر به بندرعباس از رزرو اینترنتی بلیط هواپیما تا رزرو اقامتگاه راهنمایی کنیم.

برنامه ریزی سفر به بندرعباس

بندرعباس یکی از بزرگترین و مهم‌ترین بنادر ایران است که با وجود زیبایی‌های بسیار و همچنین مقاصد زیادی که در همسایگی آن قرار دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای پاییز و زمستان به‌شمار می‌رود. این بندر برای خرید، گشت‌وگذار، لذت بردن از سواحل خلیج فارس، لذت خوردن غذاهای تند جنوب با ماهی و میگوهای خوشمزه و... مناسب است.

با وجود اینکه بیشتر مسافران آن را به عنوان مقصدی بین راهی برای رفتن به مقاصد دیگر در نظر می‌گیرند ولی بندرعباس به‌تنهایی جاذبه‌های زیادی را در دل خود جا داده است. البته می‌توانید برای یک سفر ترکیبی با بازدید از جزایر مختلف نیز برنامه‌ریزی کنید.

یعنی اگر برنامه ۵ روزه برای سفر به بندرعباس دارید دو روز آن را به گشت‌وگذار در جزیره‌های کیش، قشم و هرمز اختصاص دهید. رفتن به این جزایر نیز بسیار ساده است و می‌توانید از طریق کشتی‌های مسافربری خود را به هر یک از آن‌ها برسانید. البته توجه داشته باشید که این کشتی‌ها در ساعت‌های محدودی تردد دارند که در هنگام برنامه‌ریزی باید این موضوع را در نظر بگیرید.

مهمترین بخش برنامه‌ریزی در این سفر، خرید بلیط و رزرو اقامتگاه است. با توجه به اینکه این بندر فاصله زیادی از شهرهای بزرگ ایران مثل تهران دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر به آنجا خرید بلیط هواپیما تهران یا سایر شهرهاست. اما می‌توانید با خرید بلیط قطار نیز به این بندر زیبا سفر کنید.

بندرعباس

رزرو هتل در بندرعباس

از یک گذر تاریخی سریع تا همین امروز بندرعباس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بنادر ایران شناخته می‌شده که نه تنها موقعیت استراتژیکی داشته بلکه مسافران زیادی آن را برای سفر انتخاب می‌کردند. البته در این انتخاب بازار داغ برای داد و ستد انواع کالا‌ها در گذشته و مراکز خرید لوکس در حال حاضر را نباید نادیده گرفت. همین موارد باعث شده است که تنوع هتل و اقامتگاه در این شهر زیاد باشد.

برای رزرو هتل در بندرعباس، تنوع زیادی پیش روی شماست و می‌توانید انواع هتل‌های لوکس ۴ و ۵ ستاره تا هتل‌های اقتصادی ۳ ستاره و ۲ ستاره، هتل آپارتمان یا سایر اقامتگاه‌ها را رزرو کنید که این مورد به شرایط سفر و بودجه شما بستگی دارد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در رزرو هتل باید به آن توجه کنید، موقعیت مکانی هتل شماست. با این توصیف که اقامت در هتل‌هایی که به مراکز شهر دسترسی بهتری دارند، باعث می‌شود تا بتوانید در زمان و همچنین هزینه سفر صرفه‌جویی کنید.

نکته دیگر در رابطه با تفاوت هتل و هتل‌آپارتمان است. در هتل‌آپارتمان‌ها علاوه‌بر اینکه امکان اقامت خانوادگی یا دوستانه در یک واحد مستقل را دارید، به خاطر داشتن وسایل آشپزی می‌توانید برخی از وعده‌هایی غذایی را در داخل هتل درست کنید.

در بین هتل‌های لوکس بندرعباس، هتل هما و هتل هرمز از جمله هتل‌های ۵ ستاره هستند.

هتل آتیلار و هتل استاتیس نیز از جمله هتل‌های ۴ ستاره به‌شمار می‌روند.

هتل قدس و هتل ایران بندر، هتل‌های ۳ ستاره بندرعباس هستند.

هتل ناز، هتل آپادانا، هتل اطلس و هتل فروغ در بین هتل‌های ۲ ستاره و ۱ ستاره قرار می‌گیرند.

برای دسترسی به تمامی هتل‌ها می‌توانید از رزرو آنلاین استفاده کنید. در این روش علاوه‌بر مشاهده تمامی هتل‌ها به‌صورت یکجا، ظرفیت خالی آن‌ها، امکانات هر هتل، موقعیت مکانی، عکس‌ها و همچنین قیمت درج شده است که می‌توانید پس از مقایسه، هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.

بندر

خرید بلیط برای سفر به بندر

بندرعباس در جنوب ایران قرار گرفته که همین مساله باعث شده است فاصله زیادی از بسیاری از شهرها مثل مشهد، تهران، تبریز و غیره داشته باشد. البته می‌توانید این مسافت را با خرید بلیط هواپیما بسیار کوتاه کنید یا اگر محدودیت زمانی ندارید، از قطار برای رسیدن به بندر استفاده کنید.

البته قیمت بلیط هواپیما بندرعباس به مشهد یا تهران و سایر شهرها نیز در این مساله تاثیرگذار است. چرا که بلیط هواپیما نسبت به قطار بیشتر است. گرچه با برخی ترفندها می‌توانید بلیط ارزان‌تر نیز تهیه کنید.

برای مثال بلیط هواپیمای چارتر و لحظه آخری قیمت بسیار کمتری از بلیط‌های سیستمی دارند. این نکته را هم در نظر داشته باشید با وجود ارزان‌تر بودن بلیط‌ها همیشه به آن دسترسی ندارید و باید از سفر خود کامل اطمینان داشته باشید؛ چرا که پس از خرید بلیط چارتری و لحظه آخری قابلیت کنسل کردن آن وجود ندارد.

ساده‌ترین راه برای خرید نیز رزرو اینترنتی بلیط هواپیما است. با خرید آنلاین بلیط امکان بررسی و مقایسه بلیط‌ها را خواهید داشت و می‌توانید به اطلاعات مختلفی مثل نوع ایرلاین، نوع بلیط، فرودگاه مبدا و مقصد، کلاس پروازی، ساعت پرواز و همچنین قیمت بلیط دسترسی داشته باشید و با مقایسه این موارد بلیط خود را تهیه کنید.

ضمن اینکه در صورت موجود نبودن بلیط در تاریخ موردنظرتان می‌توانید روزهای قبل و بعد را در تاریخ جستجو کرده و در صورتی که با زمان سفر شما هماهنگی داشته باشد آن را خریداری کنید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: