May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۳۷۵
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
0
با استناد به آمار و گزارش‌های منتشرشده، شرکت بیمه تجارت‌نو در سال جاری در مدت زمان کوتاه دو ماهه توانسته با تحقق قابل توجه بخشی از بودجه و جذب پرتفوی سال 1402، گام بزرگی را در جهت توسعه و ارتقای فروش محصولات بیمه‌ای در صنعت بیمه کشور بردارد.

درخشش دو ماهه بیمه تجارت‌نو با تحقق بودجه و جذب پرتفوی سودآور در سال 1402

دکتر مهران رضوانی مدیرعامل این شرکت با بیان این نکته که از تاریخ 18 شهریور سال جاری و پس از استقرار تیم مدیریتی جدید، مهم‌ترین برنامه اعضای هیئت‌مدیره شرکت بر پرداخت خسارات معوق به منظور ایجاد حس اطمینان و برقراری اعتماد مجدد به برند شرکت بیمه تجارت‌نو است، افزود، انجام این مهم با توجه به مشکلات نقدینگی در شرکت و نتایج عملکرد مالی نامناسبی که حاصل شده بود، صرفا با جذب سریع پرتفوهای سودآور و نقدی اجرایی بود که خوشبختانه این برنامه به بهترین شکل اجرایی گردید.

 

وی افزود: ماحصل تلاش شبانه روزی اعضای هیات مدیره طی برگزاری جلسات متعدد و مذاکرات با سهام‌داران و بیمه‌گزاران بزرگ، نتایج خود را در رشد پرتفوی و همچنین تحقق بودجه پیش‌بینی شده در سال 1402 نشان داد.

 

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در ادامه اذعان داشت، جذب پرتفوهای سودآور و قابل اتکاء یکی دیگر از سیاست‌های اجرایی تیم مدیریتی جدید است و افزود: به لطف خداوند و با تکیه به اعتماد بیمه‌گزاران خود، اکنون در جایگاهی ایستاده‌ایم که با سربلندی می‌توانیم اعلام کنیم این شرکت توانست ظرف مدت کمتر از دو ماه با برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت بهینه ریسک ، شاهد رشد قابل‌توجهی در رشته‌های مختلف بیمه‌ای از جمله بیمه‌های مهندسی، نفت و انرژی، و مسئولیت در مقایسه با دوره مشابه قبلی و بازه ابتدایی سال باشد.

 

همچنین در راستای تحقق اهداف فوق و جلب رضایت حداکثری بیمه‌گزاران، این شرکت طی مدت کوتاه دو ماهه قسمت عمده‌ای از خسارات معوق رشته درمان و تعهدات خود به مراکز درمانی را تسویه کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: