April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۴۹۳
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت پدری که دختر ۱۳ ماهه خود را در تهران ربوده بود، خبر داد.

ربودن نوزاد ۱۳ ماهه توسط پدر بعد از طلاق

سردار کارآگاه "علی ولیپور گودرزی" اظهار کرد: چندی قبل زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، از همسرم جدا شدم و دادگاه به دلیل اینکه او مشکلات روحی و روانی دارد حضانت دختر ۱۳ ماهه ما را به من داده است، اما همسر سابقم به طور ناگهانی فرزندم را از خانه دزدید و متواری شد.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان وارد عمل شده و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین متوجه شدند که متهم با نقشه قبلی مرتکب جرم شده و چند روزی می‌شود که به محل کار خود مراجعه نکرده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در مرحله بعدی با استفاده از اقدامات اطلاعاتی پی بردند، متهم پس از ربودن دختر ۱۳ ماهه راهی ورامین شده و در خانه‌ای سکونت دارد که همین سرنخ کافی بود تا وی در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

سردار گودرزی متذکر شد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم بی درنگ راهی ورامین شدند و متهم را با کسب مجوز‌های قضائی دستگیر و دختر ۱۳ ماهه را پیدا کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در همان بازجویی‌های اولیه به جرم خود با همکاری برادرش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان قرار گرفتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: