April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۵۲۶
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
0
مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما از آگهی تبلیغاتی بانک گردشگری به دلیل خلق ایده جذاب و تاثیرگذار و توجه به مسئولیت تقدیر کرد.

تقدیر اداره کل بازرگانی صداوسیما از آگهی تبلیغاتی بانک گردشگری

آگهی تبلیغاتی بانک گردشگری که با محتوای جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه این بانک آماده شده، عنوان تیزر برتر آبان‌ماه را کسب کرد و مورد تقدیر حامد بابائی، مدیرکل بازرگانی صداوسیما، قرار گرفت.

در لوح تقدیری که به همین مناسبت به بانک گردشگری اهدا شده، «خلق ایده جذاب و تاثیرگذار» و «توجه به مسئولیت» به عنوان دلایل تقدیر از این آگهی تبلیغاتی یاد شده است. همچنین، بانک گردشگری به دلیل ساخت این آگهی تبلیغاتی، چند نوبت رایگان پخش آگهی را به دست آورد.

اداره کل بازرگانی صداوسیما در لوح تقدیر خود تاکید کرده: «بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در دنیا، پس از گذر از دوره برندسازی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، به جهت افزایش قدرت ارتباط با مشتری و استمرار زمان ارتباط با مخاطبان و مشتریان اهتمام جدی مبذول می‌نمایند که قضاوت و نگاه مشتریان و جامعه را نسبت به بنگاه اقتصادی با تغییرات مناسب و مثبتی روبرو خواهند کرد.»

گفتنی است، سومین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک گردشگری از فروردین ماه سال جاری همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز و در ۱۱ مهرماه ۱۴۰۲ به ایستگاه پایانی رسید. مراسم قرعه‌کشی این دوره از جشنواره با حضور اعضای هیئت نظارت بر قرعه‌کشی بانک‌ها از جمله نمایندگان دادستانی کل کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل بانک گردشگری روز ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: