April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۵۴۳
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
جزییات تشییع پیکر ۸ شهید مدافع‌حرم در مشهد اعلام شد.

اعلام جزییات تشییع پیکر ۸ شهید مدافع‌حرم در مشهد

حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده نامقی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به جزئیات مراسم تشییع گفت: آئین استقبال از پیکر‌های مطهر این شهدا در ساعت ۸ روز پنجشنبه ۹ آذرماه، در ایستگاه استقبال از زائر پل سلام مشهد برگزار خواهد شد.

او افزود: پس از مراسم استقبال و در ساعت ۱۵ همان روز، مراسم محوری تشییع با حضور مردم شهیدپرور مشهد مقدس از مقابل مهدیه تا حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود تا پس از نماز مغرب و عشاء، رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی از آئین وداع میزبانی کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: شهیدان «مهدی ذاکر حسینی»، «رضا عباسی»، «حسن اکبری»، «علی آقا عبداللهی»، «سیدمصطفی صادقی»، «الیاس چگینی»، «محمدرضا یعقوبی» و «غلامعلی تولی» در منطقه خان طومان سوریه به شهادت رسیده و پیکر‌های مطهر آنان در تفحص اخیر شناسایی و پس از هفت‌سال به کشور بازگردانده شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: