April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۵۴۷
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تجهیزات دید در شب برای ماموریت‌های اورژانس هوایی خاص بکار می‌رود و دانش تولید این تجهیزات در کشور فراهم شده است.

فراهم شدن دانش تولید تجهیزات پرواز در شب برای اورژانس هوایی

جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: یک جلسه در خصوص بالگرد اورژانس و تجهیزات پرواز در شب برای انتقال مصدومان بین سازمان اورژانس کشور و نیرو‌های مسلح برگزار شده است.

به گفته وی سازمان نیرو‌های مسلح به اورژانس اطلاع داده است که در حال فراهم کردن و ساخت تجهیرات مورد استفاده بالگرد‌ها برای پرواز در شب هستند. اگر این امر محقق شود بسیاری از مسائل و محدودیت‌های پروازی در ساعات شب برطرف خواهد شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: در حال حاضر ۲۵ فروند بالگرد مورد استفاده در اورژانس هوایی متعلق به سازمان نیرو‌های مسلح است. به طور کلی تجهیزات دید در شب برای ماموریت‌های اورژانس هوایی خاص و ویژه‌ای بکار گرفته می‌شود و ظاهرا دانش تولید این تجهیزات در کشور فراهم شده است.

وی افزود: در مدت دو سال بیش از ۲۹۸ پایگاه اورژانس و حدود هشت آشیانه بالگرد ساخته شده است.

میعادفر گفت: در حال حاضر ۷۵ پد بالگرد (هلی‌پد) در استان‌های مختلف ساخته شده است و بیش از ۵۲ بالگرد در کشور فعالیت دارد. در حال عقد قرارداد جدیدی برای خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس دیگر هستیم. امیدوارم تا پایان سال ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس جدید خریداری شده و وارد چرخه اورژانس کشور شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: