April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۵۶۲
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
0
عضو شورای شهر تهران گفت: ضرورت دارد سازمان خدمات اجتماعی شهرداری به موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به صورت جدی، ویژه و تخصصی بپردازد.

شورا پیگیر هوشمندسازی گرمخانه‌های تهران است

نرگس معدنی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: امیدواریم کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در ارائه خدمات به مردم شهر تهران، تفکر و روحیه بسیجی را ملاک و معیار عمل خود قرار دهد. پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از موضوعات مهم مورد نظر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران است.

وی بیان کرد: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران همواره در این زمینه بسیار فعال عمل کرده و حتی اقدامات این سازمان در زمینه پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی قابلیت الگوسازی در سراسر کشور را دارد. اتخاذ رویکرد قرارگاهی شهرداری در حوزه اجتماعی قابل تقدیر و تشکر است و همین عملکرد خوب سبب شد تا شهردار تهران نماینده ویژه رئیس‌جمهور در حوزه آسیب‌های اجتماعی شوند که این خود فرصت مغتنمی است برای هم‌افزایی همه دستگاه‌های مرتبط و مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: اقدام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در خصوص هوشمندسازی گرمخانه‌های تهران از طریق سیستم اسکن عنبیه چشم افراد قابل تقدیر است. یکی از مطالبات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی از سازمان، هوشمندسازی گرمخانه‌ها می‌باشد که در دستور کار سازمان قرار گرفته است. هزینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار زیاد است لذا ضرورت دارد سازمان خدمات اجتماعی شهرداری به موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به صورت جدی، ویژه و تخصصی بپردازد.

معدنی پور گفت: در قرارگاه اجتماعی تمامی مسئولین مربوطه از سایر نهاد‌ها دور یک میز جمع می‌شوند و به بررسی و رفع مشکلات با کمک یکدیگر می‌پردازند. دستگاه‌ها در این مدل باید مسئولیت‌های کاری خود را بپذیرند و پاسخگوی آن باشند. در این قرارگاه، شهرداری تهران محوریت کار را بر عهده دارد. شورای شهر تهران نیز در کنار شهرداری از سایر نهاد‌ها مطالبه‌گری دارد تا این نهاد‌ها نسبت به مسئولیت‌های خود در قرارگاه آسیب‌های اجتماعی اقدام لازم را در دستور کار قرار دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: