April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۶۲۸
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
0
مدیرکل سازمان جهانی بهداشت ضمن هشدار به افزایش بیماری در نوار غزه تاکید کرد ارسال کمک‌های ضروری ازسرگرفته شود.

سازمان جهانی بهداشت خواستار ازسرگیری ارسال کمک‌های ضروری به غزه شد

تدروس آدهانوم، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت، خواستار ازسرگیری ارسال فوری کمک‌های اولیه به غزه شد، مشروط بر اینکه این کمک‌ها دست کم به سطحی که در آخرین آتش بس رسیده بود بازگردانده شود.

آدهانوم امروز شنبه در شبکه ایکس نوشت: «تحویل اقلام ضروری به غزه باید فوراً از سر گرفته شود و حداقل به سطحی که در آخرین آتش بس رسیده بود بازگردانده شود -، اما آنچه لازم است بسیار بیشتر از این است».

وی افزود که غیرنظامیان در نوار غزه به مراقبت، غذا، آب، سرپناه، دارو و موارد دیگر نیاز دارند.

آدهانوم مجدداً هشدار داد که ازدحام بیش از حد ناشی از جابجایی گسترده جمعیت و شرایط ناامن زندگی در غزه خطر ابتلا به بیماری را افزایش می‌دهد.

وی خواستار پایان دادن به خشونت، آزادی زندانیان باقی مانده و پایان محاصره تحمیلی غزه شد.

پس از پایان آتش بس موقت در نوار غزه و آغاز درگیری‌ها در این باریکه از دیروز جمعه، گزارش شد که ورود کامیون‌های کمک رسانی و سوخت به نوار غزه از گذرگاه رفح مصر متوقف شده است.

دیروز جمعه آتش بس در غزه پایان یافت و حملات رزیم صهیونیستی به غزه از سر گرفته شد. طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین از صبح جمعه و همزمان با پایان آتش بس و آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۱۷۸ نفر شهید و ۵۸۹ نفر زخمی شده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: