April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۷۵۹
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
0
همایش بیمه توسعه با موضوع تکامل زیست‌بوم صنعت بیمه با حضور مسئولان بیمه مرکزی، وزیر علوم و دیگر مقام‌های کشوری و لشکری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

سی‌امین و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه افتتاح شد (+فیلم)

این همایش که باهمت پژوهشکده بیمه، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سندیکای بیمه‌گران ایران برگزار شده است دارای برنامه‌های متنوعی از جمله نشست‌های متعدد در زمینه تکامل زیست‌بوم صنعت بیمه (تکافل، حکمرانی و فناوری‌های نوین) اشاره کرد. این همایش که پیش از این ده بار در سطح بین‌المللی برگزار شده است دارای محورهای: هم‌افزایی نوآورانه بیمه و تکافل، نقش بیمه و تکافل در شکوفایی پژوهش، فناوری و آموزش، نقش صنعت بیمه و تکافل در مهار تورم، توسعه بین‌المللی بیمه و تکافل، تکافل، بیمه رایج و مدیریت ریسک و... می‌باشد.

 

 

در آیین افتتاحیه این همایش علی استاد هاشمی با اشاره به مهم‌ترین استراتژی بیمه مرکزی گفت: ما در رویکرد جدید مهم‌ترین استراتژی که در پیش گرفتیم بحث مردمی‌سازی و اجتماعی سازی صنعت بیمه است. بحث اجتماعی سازی در صنایع مختلف امروز به‌عنوان یک تئوری پرکاربرد شناخته می‌شود. ما برای اینکه بتوانیم صنعت بیمه را تبدیل به یک صنعت مردمی کنیم به چند شاخص باید توجه کنیم. یکی از مهم‌ترین این شاخص‌ها فرهنگ‌سازی و بعد آموزش است، در بحث فرهنگ‌سازی برای اینکه بتوانیم فرهنگ بیمه را در بین مردم تغییر دهیم باز مهم‌ترین شاخص آن برمی‌گردد به رضایتمندی مردم از فعالیت‌های ما و ما شبانه‌روزی در حال فعالیت برای مردم هستیم.

 

همچنین در ادامه محمدعلی زلفی گلی وزیر علوم درباره اهمیت بیمه و اهمیت نفوذ بیمه در جامعه گفت: بیمه چترش بالای سر همه اقشار، گروه‌ها و تخصص‌ها قرار دارد از این بابت هست که این همایش جنبه عام‌المنفعه برای همه دارد؛ بنابراین حضور در این همایش لیاقت می‌خواهد و ضروری است، امروزه در کشورهای پیشرفته شاخص نفوذ بیمه در بسیار بالا است. سهم صنعت بیمه از درآمد ناخالص ملی در کشورهای پیشرفته قابل‌توجه است به همین دلیل بحث دانش‌پذیری و فرهنگ بیمه‌پذیری حکایت از میزان توسعه‌یافتگی هر کشوری دارد. به همین دلیل این همایش که خروجی آن برون‌دادهای علمی خواهد بود که منجر به گسترش دانش بیمه و دانش‌پذیری در جامعه می‌شود بسیار مهم است.

 

سی‌امین و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه افتتاح شد (+فیلم و عکس)

 

سی‌امین و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه افتتاح شد (+فیلم)

 

 

سی‌امین و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه افتتاح شد (+فیلم)

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: