April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۷۹۳
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
0
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران به همراه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از خط مترو پرند بازدید کردند و در طول این سفر با مسافران به گفت‌وگو پرداختند.

بازدید رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای شهر تهران از مترو پرند

سید جعفر تشکری هاشمی در حاشیه بازدید از مترو پرند به سرفاصله حرکت قطارها در این مسیر اشاره کرد و گفت: امیدواریم با ایجاد زیر ساخت‌ها و افزایش ناوگان به‌زودی شاهد کاهش سرفاصله حرکت قطارها در این مسیر باشیم.


وی گفت: با توجه به اینکه اولین حرکت مترو پرند ساعت ۶ صبح از تهران به سمت پرند و ساعت ۷ صبح نیز از پرند به سمت تهران انجام می‌شود تقاضای مردمی برای آغاز به کار زودتر مترو پرند تقاضای درستی است که باید هرچه زودتر محقق شود.


رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه با احداث این خط، یک شهر حومه‌ای از طریق شبکه ریلی به پایتخت متصل شد تصریح کرد: این اتفاق خوب اگرچه با کاستی‌هایی همراه است؛ اما نواقص این خط حتماً در خلال بهره‌برداری مترو رفع خواهد شد.


تشکری هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بهره‌برداری از خط مترو پرند جنبه آزمایشی دارد باید در آینده‌ای نزدیک با رفع کاستی‌ها شاهد این باشیم که سرفاصله حرکت قطارها کاهش یابد و زمان آغاز به کار آن نیز زودتر شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: