April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۸۱۱
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد از آزادراه به سمت ورزشگاه از بزرگراه شهید حکیم به ورودی ورزشگاه و خیابان جهاد ممنوع است.

تمهیدات ترافیکی بازی تیم‌های پرسپولیس و الدحیل قطر/ تماشاچیان در حاشیه معابر بزرگراهی پارک نکنند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ احسان مومنی در این خصوص گفت: فردا سه شنبه بازی تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در ادامه جام لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدلیل اهمیت این بازی و حضور تماشاگران خانم و آقا در ورزشگاه آزادی، پلیس راهور تهران بزرگ جهت سهولت تردد و رفت و آمد تماشاگران و سایر شهروندانی گه در محور‌های اطراف در حال تردد هستند، تمهیدات ترافیکی را بدلیل شرایط خاص این بازی در معابر پیرامونی ورزشگاه در نظر گرفته است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: به همین منظور تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در معابر پیرامونی و اطراف ورزشگاه آرادی از ساعاتی قبل از آغاز مسابقه مستقر خواهند شد و جهت روان سازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور تمهیدات ترافیکی خود را اجرا خواهند کرد.

وی افزود: به تماشاچیان عزیز توصیه می‌شود حتی المقدور از حمل و نقل عمومی، مترو و همچنین اتوبوس‌های شرکت واحد که به همین منظور مستقر شده اند برای تردد در این محدوده استفاده نمایند.

سرهنگ مومنی گفت: وی همچنین از تماشاچیانی که با خودروی شخصی به محل استادیوم آزادی مراجعه می‌کنند خواست حتما در محل پارکینگ‌هایی که از قبل پیش بینی شده است استفاده کرده و از پارک در و حاشیه معابر بزرگراهی بدلیل وقوع حوادث ناگوار و تصادف جدا خودداری نمایند.

وی گفت: مراجعه کنندگان توجه داشته باشند در محدوده آزادراه به سمت ورزشگاه و از بزرگراه شهید حکیم به ورودی به ورزشگاه و خیابان جهاد ممنوعیت تردد خودرو‌ها را خواهیم داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: