April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۸۱۶
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو شرور که اقدام به عربده کشی، ضرب و جرح شهروندان و ایجاد رعب وحشت در بین آنان کرده بودند، خبر داد.

عربده اشرار سطح یک در نطفه خفه شد

سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه اقدامات و رفتار‌های اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲ شرور و اراذل و اوباش سابقه دار سطح یک در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه ماموران انتظامی کلانتری ۱۷۶ حسن آباد افزود: شروران دستگیر شده که با نزاع و درگیری، عربده کشی و ضرب و جرح شهروندان باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بودند؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محدوده "حسن آباد" با شلیک چند گلوله دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این شرور باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب گردید؛ گفت: متهمان دستگیر شده که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت می‌باشند جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: