April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۸۶۸
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
مدیر بیمه های مهندسی و رشته های خاص شرکت بیمه سامان از صدور بیش از ۴۰۰ هزار فقره بیمه نامه تجهیزات الکترونیک توسط این شرکت خبر داد و گفت: با برنامه ریزی ها انجام شده و بهبود زیرساخت ها، به دنبال کسب نیمی از سهم بازار این بیمه نامه هستیم.

بیمه سامان، به دنبال کسب نیمی از سهم بازار بیمه تجهیزات الکترونیک

به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، محمدرضا آقاجانی با بیان این که در تلاشیم در سال‌های ۱۴۰۵-۱۴۰۷ سهم بیمه‌های مهندسی را به حداقل ۱۰ درصد پرتفوی بیمه سامان برسانیم، اظهار کرد: به این منظور باید سهم بیمه‌های خرد را در پرتفوی شرکت افزایش دهیم.

وی همچنین به لزوم فعالیت بیشتر صنعت بیمه در حوزه بیمه نامه‌های خاص اشاره و خاطرنشان کرد: عدم نوآوری در فرایند‌ها و تکمیل نشدن زنجیره ارزش، باعث کاهش اقبال به صنعت بیمه می‌شود و این درحالی است که بیمه گران باید به دنبال شناخت مشکلات متقاضیان بیمه و طراحی محصول متناسب با نیاز آن‌ها باشند.

مدیر بیمه‌های مهندسی و رشته‌های خاص شرکت بیمه سامان افزود: در نظر داریم در سال‌های پیش رو، با ایجاد زیرساخت‌های جدید و تربیت نیروی انسانی، نیاز‌های مشتریان را به طور واقعی شناسایی کرده و در حوزه طراحی محصول، منشاء نوآوری باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: