April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۹۵۷
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
0
منطقه آزاد انزلی در حضور حجت اله عبدالملکی مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، محمدسجاد سیاهکارزاده رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان و سید سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از طرح سفر کارت منطقه آزاد انزلی رونمایی کرد.

ارزان به شمال برويد/ منطقه آزاد انزلي؛ مبتكر ايده اي بزرگ در زمينه اقتصاد گردشگري براي مردم (+فیلم)

سفر همیشه یکی از ضروریات زندگی ماشینی امروز است تا انسان بتواند با رفتن در دل طبیعت و اماکن دیدنی خود را بازیابد، اما بالارفتن قیمت‌ها سفر رفتن نیز سخت‌تر از قبل شده است. حالا اما منطقه آزاد انزلی با همکاری بانک قرض‌الحسنه ایران در چهارچوب سیاست‌های اقتصادی و مردمی‌سازی اقتصاد دست به ابتکاری نوین زده؛ سفر کارت. سفر کارت که بر مبنای عقد قرض‌الحسنه صورت می‌گیرد این امکان را برای همه اقشار جامعه فراهم می‌کند تا سفری دلنشین بدون دغدغه‌های مالی را تجربه کنند.

 

 

در همین راستا محمدسجاد سیاهکارزاده مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در حاشیه رونمایی از این طرح در گفتگو با خبرنگار پول نیوز گفت: یکی از رویکردها در سیاست‌های بالادستی در نظام جمهوری اسلامی و اقتصاد کشور بحث مردمی‌کردن اقتصاد است در همه ابعاد است. طبیعتاً جامعه در حوزه تجارت و گردشگری به‌عنوان یکی از بخش‌های مناطق آزاد ممکن است محدود باشد در حالت عادی لذا با همکاری نظام بانکی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ما توانستیم طرحی را برنامه‌ریزی کنیم که امکان استفاده از مزیت‌های گردشگری را برای همه مردم ایران فراهم می‌کند تا آنها امروز از این مطلوبیت این مزایا استفاده کنند و تسویه‌حساب مالی خود را با نرخ سود خیلی پایین و قرض‌الحسنه بعداً انجام دهند. یعنی فضای استفاده از مزایای گردشگری فقط محدود به یک گروه خاص نمی‌شود و ما نسبت به این طرح‌ها اطلاع‌رسانی می‌کنیم، طرح‌های متنوعی را در دستور کار داریم و این شروع کار بود و امیدوارم در آینده بتوانیم به این امر گسترش بیشتری بدهیم.

 

بیشتر بخوانید: مناطق ویژه اقتصادی، تیم ملی اقتصاد بین‌الملل ایران (+فیلم)

 

طرف دیگر این رونمایی اما سید سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بود که به ویژگی‌های سفر کارت این بانک پرداخت: یکی از اهداف بانک قرض‌الحسنه بانک مهر ایران و شعاری که در این بانک داده شده کارت مهر کارت زندگی است. یکی از ابعاد زندگی مردم در سفری هست که آنها در ایام مختلف سال دارند، ما براین‌اساس و بر مبنای عقد قرض‌الحسنه خدمت جدیدی را رونمایی کردیم به‌عنوان سفر کارت. مردم عزیز کشور می‌توانند تا مبلغ ۱۰۰ یا ۱۵۰ میلیون تومان در مرحله بعد از خدمات پکیج این سفر استفاده کنند و به‌صورت قرض‌الحسنه در دو مدل حمایتی می‌توانند از وام‌های قرض‌الحسنه کوتاه‌مدت استفاده کنند و سفر ارزانی را داشته باشند. این هزینه بابت حمل‌ونقل، هتل و در مرحله بعد هزینه خرید کالا که از طریق فروشگاه‌هایی که با بانک طرف قرارداد می‌شوند و پذیرنده‌های بانک انجام می‌شود و به‌نوعی با عقد قرض‌الحسنه مسافرت مردم را بتوانیم آسان کنیم.

 

تدبیر منطقه آزاد انزلی برای مسافرت ارزان (+فیلم)

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: