May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۹۸۴
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
0

وام فوری بانکی به همراه سند خودرو به‌صورتی است که شما سند ماشین خود را به عنوان وثیقه در رهن بانک قرار داده و اقدام به دریافت وام می‌کنید. سقف وام خودرو در بانک‌ها و موسسات متفاوت است؛ اما در حالت کلی شما با این وام می‌توانید مبلغ 70 الی 90 درصد از ارزش مالی کل خودروی خود را دریافت نمایید. از مزایای دریافت وام فوری می‌توان به عدم نیاز به ضامن اشاره کرد. برای دریافت وام با سند خودرو متقاضی باید بالای 18 سال و خودرو نیز به نام وی باشد.

شرایط دریافت وام فوری با سند خودرو

دریافت وام بانکی با سند خودرو

دریافت وام بانکی با استفاده از سند خودرو در هلدینگ سکه یک نمونه از تسهیلات ویژه به شمار می‌رود که به‌راحتی می‌توانید از این تسهیلات بانکی استفاده نموده و وامی را دریافت نمایید. اگر خودرویی را خریداری کرده‌اید و نیاز به وام دارید، در ابتدا می‌بایست درصدد جمع‌آوری برخی از مدارک لازم برای دریافت وام برآیید و سپس اقدام به دریافت وام خودرو کنید. یکی از مزایای این وام، عدم نیاز به ضامن است. در واقع این نوع وام برای مواقع ضروری بسیار مناسب بوده؛ چراکه شما قادر به دریافت 70 الی 90 درصد از کل ارزش فعلی خودروی خود از این طریق هستید.

امروزه در کشور ما تورم رو به افزایش است؛ به همین منظور بسیاری از افراد بنابر مشکلاتی در اندیشه فروش خودرو خود هستند؛ اما وام فوری با سند خودرو راه ‌حلی برای این مشکل است. همچنین عدم نیاز به ضامن نیز به‌دلیل وجود سند خودرو است. در واقع سند خودرو در بانک ضامن‌ شما خواهد بود.

سقف پرداخت وام خودرو

وام خودرو یک نوع وام فوری است که برای دریافت آن نیازی به ارائه دلیل و هدف نخواهد بود، به این معنا که این وام را می‌توانید برای اهداف مختلفی دریافت نمایید. سقف وام به خودرو و ارزش مالی آن بستگی دارد. به‌طور قطع خودرویی با ارزش مالی زیاد، سقف وامی بالاتری خواهد داشت. از مزایای این وام می‌توان به امکان پرداخت 2 تا 3 ساله آن با نرخ سود 22 درصدی اشاره کرد. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که تسهیلات دریافت وام خودرو در تمامی بانک‌ها متفاوت است و برخی از موسسه‌های بانکی تسهیلات وام خودرو را با مبلغ بالاتری به متقاضیان ارائه می‌دهند.

شرایط دریافت وام فوری با سند خودرو

شرایط دریافت وام فوری با سند خودرو

قطعاً دریافت هر نوع وام شرایطی از مختص به خود مانند ارائه برخی از مدارک برخوردار است. یکی از شرایطی که تنها مختص وام خودرو فوری بوده، عدم نیاز به ضامن و ضمانت از طریق سند خودرو است. در واقع سند خودرویی که از لحاظ قانونی و ارزش مالی تایید شده باشد، به عنوان ضمانت در رهن بانکی به‌صورت وثیقه قرار می‌گیرد.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر پس از دریافت وام برای پرداخت ماهیانه آن اقدام نکنید یا در موعد مقرر وام دریافتی خود را به بانک عودت ندهید، نام شما به عنوان بدهکار در بانک ثبت شده و قادر خواهد بود تا اموالی را که به عنوان ضمانت در رهن بانکی قرار داده‌اید به‌جای طلب خود بستاند. از دیگر قوانین و شرایط وام با ماشین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وام خودرو به آن دسته از افرادی تعلق می‌گیرد که ارزش اموال آن‌ها (ارزش خودرو) با نرخ تعیین شده توسط بانک، مطابقت داشته باشد.
  • عموماً سقف دریافت وام با سند خودرو تا 30 میلیون و با نرخ سود 22 درصد است.
  • متقاضی دریافت وام خودرو باید حداقل 18 سال سن داشته باشد.
  • هنگام دریافت وام خودرو می‌بایست در ارزیابی و اعتبارسنجی توسط بانک مورد تایید قرار گیرد.
  • فردی که تقاضای دریافت وام با سند ماشین را دارد، نباید مطالبات جاری یا چک برگشتی در بانک مورد نظر داشته باشد.

شرایط دریافت وام فوری با سند خودرو

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام خودرو

وام خودرو از آن دسته وام‌های فوری است که افراد مختلفی از آن برای برطرف ساختن انواع مشکلات مانند خرید مسکن و... استفاده می‌کنند. به‌دلیل دریافت آسان، این وام فوری متقاضی بسیاری دارد؛ اما در عین حال دارای شرایط خاصی نیز است. اگر نیاز به دریافت وام فوری با سند ماشین دارید نیاز است تا برخی از مدارک مورد نیاز را به بانک ارائه دهید. این مدارک به شرح زیر هستند. شما می‌توانید با ارائه این مدارک به کارشناسان در مدت زمانی کوتاه وام خود را دریافت نمایید.

  • ارائه اصل مدارک شناسایی مالک خودرو
  • ارائه کپی از تمامی صفحات کارت شناسایی و شناسنامه
  • پرداخت مبلغ مشخصی برای تمبر مالیاتی
  • سند مالکیت یا وکالت فروش ماشین
  • ارائه کارت ماشین
  • بیمه‌نامه خودرو
  • ارائه فاکتورهای خرید خودرو از نمایندگی‌های مجاز در کشور

شرایط دریافت وام فوری با سند خودرو

تعداد اقساط و سود وام با سند خودرو

در بسیاری از موسسه‌های بانکی، این نوع وام فوری با سود 18 الی 22 درصد به متقاضیان ارائه می‌شود. تعداد اقساط و شرایط بازپرداخت آن در تمامی بانک‌ها متفاوت است؛ اما در حالت کلی می‌توانید باتوجه به شرایط خود تغییراتی را در بازپرداخت اقساط آن ایجاد نمایید. در این خصوص می‌توانید تعیین کنید که طی چه مدتی قادر به بازگرداندن وام هستید. در اکثر مواقع تعداد اقساط وام خودرو بین 12 الی 36 ماه است که در برخی از بانک‌ها امکان ایجاد شرایط اقساط یک تا دو ساله نیز وجود دارد.

وام خودرو به چه خودرو‌هایی تعلق می‌ گیرد؟

در واقع این نوع وام باتوجه به ارزش مالی و اقتصادی خودروی شما، ارائه داده می‌شود. در وام با سند خودرو شما قادر به دریافت مبلغی بیش از 70 درصد از ارزش کل خودروی شخصی خود هستید. دریافت این مبلغ برای وام خودرو در شرایطی امکان‌پذیر است که شما تا پایان اقساط از خودروی مورد نظر استفاده کنید و قصد فروش آن را نداشته باشید.

شرایط دریافت وام فوری با سند خودرو

مزایای دریافت وام با سند خودرو

  • دریافت وام فوری طی 1 الی 2 روز کاری
  • در اختیار داشتن و استفاده از خودرو پس از دریافت وام
  • عدم نیاز به ضامن برای دریافت وام
  • تنظیم دلخواه اقساط آن از 15 الی 36 ماه یا به روش بازگردانی کل به‌صورت سالانه
  • عدم نیاز به فروش خودرو و حفظ کامل سرمایه
  • عدم نیاز به طی تشریفات پیچیده اداری

شرایط دریافت وام فوری با سند خودرو

سوالات متداول

سقف مبلغ وام خودرو چقدر است؟

سقف وام در موسسه‌های بانکی متفاوت است. در برخی از بانک‌ها شما می‌توانید از سقف مبلغ 15 الی 30 میلیون تومان این وام را دریافت کنید؛ اما در برخی از موسسه‌ها شما قادر به دریافت وام خودرو تا 60 الی 90 درصد از ارزش کل مالی خودروی خود خواهید بود.

چقدر زمان برای دریافت وام با سند ماشین نیاز است؟

اگر مدارک مورد نیاز برای دریافت وام را آماده کرده باشید، حدوداً 1 الی 2 روز کاری وام به حساب شخصی شما واریز خواهد شد.

آیا برای دریافت وام فوری خودرو نیاز به ضامن است؟

خیر؛ برای دریافت وام فوری با سند خودرو نیاز به ضامن نخواهد بود؛ در واقع شما باید سند خودروی خود را که دارای مجوز قانونی و ارزش مالی است به بانک مورد نظر ارائه دهید.

مزایای دریافت وام خودرو چیست؟

عدم نیاز به ضامن، دریافت فوری طی 1 الی 2 روز کاری

سخن پایانی

وام خودرو یکی از روش‌های آسان و در عین حال سریع برای دریافت وام بانکی است. از مزایای این وام فوری می‌توان به عدم نیاز به ضامن و دریافت آن در مدت زمان بسیار کوتاه اشاره کرد. در واقع در این روش شما تنها با ارائه مدرک معتبر و سند خودروی خود قادر به دریافت وام خودرو خواهید بود. از شرایط این وام خودرو می‌توان به سن بالای 18 سال، ارائه سند ماشین و... اشاره کرد. بسیاری از افراد از این وام برای تحقق اهداف مختلفی استفاده می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: