April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت سالگرد تاسیس بانک
کد خبر: ۴۰۵۹۸۷
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین در پیام خود به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین، این بانک را بانک سبزی خواند که به سمت هوشمند شدن و فراگیرکردن خدماتش در حرکت است.

بانک سبز کارآفرین در راه هوشمند شدن

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ در متن پیام دکتر احمد بهاروندی آمده است:”بیست و چهارمین سالگرد تاسیس بانک سبز کارآفرین را به تمامی خانواده مسئولیت پذیر، توانمند و پرتلاش، سهامداران ارجمند، مشتریان معزز و ذی نفعان بانک تبریک می‌گویم.

بانک کارآفرین در حالی بیست و چهارمین سال فعالیت خود را سپری کرد، که طی این سال ها، با تکیه بر سرمایه انسانی توانمند، کارآمد، با تجربه و دلسوز خود و به پشتوانه اعتماد مشتریان و حمایت سهامداران توانسته است به عنوان بانکی شفاف و متمایز در ارائه خدمات به هم میهنان عزیز کارنامه‌ای درخشان و شفاف را از خود ارایه دهد.

بانک سبز کارآفرین در نزدیک به ربع قرن فعالیت بانکی تمرکز خود را بر حمایت از کارآفرینان، کسب و کار‌های دانش بنیان و حوزه سلامت، غذا –دارو، قرار داده است. امیدوارم که همچون گذشته بانک کارآفرین بتواند در کنار پشتیبانی از تولید و اشتغال پایدار، به ایفای رسالت و مسئولیت‌های اجتماعی پرداخته و نام و جایگاه خود را بیش از پیش در جامعه به عنوان بانکی پیشگام تثبیت کند. همچنین قدردان زحمات همکاران و تمامی مدیرانی که در طی این سال‌ها باعث رشد و بالندگی بانک شده اند، هستم و امیدوارم با تلاش مضاعف، همدلی و وفاق بتوانیم در راستای توسعه و آبادانی کشور گام برداریم. ”

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: