May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۰۵۹
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0

وان یکی از مقصدهای جذاب و ارزانقیمت خارجی است که طرفداران زیادی هم در بین گردشگران ایرانی دارد. این شهر توریستی ترکیه با تاریخچه غنی خود میزبان مسافرانی از سراسر دنیاست. ایرانیان نیز به‌راحتی می‌توانند سفر زمینی به این شهر را تجربه کنند. بدون شک برای سفر به وان که قرار است خرید زیادی داشته باشیم، پیدا کردن ارزانترین هتل‌ می‌تواند تاثیر زیادی هزینه‌های سفر داشته باشد. اگر مقصد شما شهر وان ترکیه است نگران محل اقامت نباشید. در این شهر می‌توانید انواع هتل های وان را از پنج ستاره‌ و لوکس تا ارزان و اقتصادی به راحتی رزرو کنید.

بهترین هتل‌ های وان برای اقامت گردشگران

همانطور که گفتیم دسته‌بندی هتل‌های وان به قدری گسترده و متنوع هست که بتواند مطابق سلیقه هر گردشگری باشد. برای اینکه خیالتان از بابت محل اقامت در کشور ترکیه راحت باشد، بهتر است قبل از حرکت هتل‌های مختلف را بررسی و یکی از آن‌ها را رزرو کنید. خوشبختانه پلتفرم‌های آنلاین دسترسی مسافران را بسیار راحت‌تر کرده و به آسانی می‌توانند انواع هتل وان را پیدا کنند.

اگر در بودجه سفرتان محدودیتی وجود ندارد و می‌خواهید در هتل‌های مجلل با امکانات کامل و لوکس اقامت داشته باشید باید به سراغ هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره وان بروید. در این هتل‌ها تمامی خدمات در سطح بسیار بالایی قرار دارند و هزینه بالایی برای ارائه آن‌ها دریافت می‌شود.

اگر به فکر رزرو هتل وان با خدمات کامل هستید می‌توانید هتل پنج ستاره دابل تری بای هیلتون (DoubleTree by Hilton) یا هتل پنج ستاره الیت وُرد (Elite World) را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید به سراغ هتل‌های چهار ستاره مای سوئیت اوتل (MY SUIT OTEL)، رویال میلانو (ROYAL MILANO) یا تامارا اوتل (Tamara Otel) بروید. این هتل‌ها از نظر خدمات‌دهی تفاوت زیادی با هتل های پنج ستاره وان ندارند؛ اما به لحاظ قیمتی مناسب‌تر هستند.

راهنمای رزرو ارزانترین هتل ‌های وان

راه‌های مختلفی وجود دارد که بتوانید هتل وان را با قیمت مناسب‌تری رزرو کنید؛ برای مثال یکی از این روش‌ها اقامت در هتل‌های یک یا دو ستاره است. همچنین می‌توانید به سراغ هاستل بروید تا هزینه سفر شما تا حد چشمگیری کاهش پیدا کند. البته نباید از این نکته غافل شوید که سطح خدمات رفاهی در این مجموعه‌ها نسبت به هتل‌های لوکس بسیار کمتر است دلیل ارزان بودنشان نیز همین مورد است.

اگر می‌خواهید به سراغ این نوع اقامتگاه‌ها بروید پیشنهاد ما رزرو آپارتمان اسپیناز سوئیت (ESPINAZ SUIT)، هتل سه ستاره رویال برک (Royal Berk)، هتل سه ستاره گراند هتل (Grand Hotel)، هتل توپارک (Toprak Hotel)، سوئیت هتل کامفورت (Comfort Suite) و و دیمت پارک (Dimet Park) است.

یکی از نکات اصلی که برای سفر باید به آن توجه کنید این است که به طور معمول نرخ هتل‌ها در بازه‌های زمانی مختلف متغیر خواهد بود. اینکه شما چه فصلی از سال به ترکیه سفر می‌کنید در هزینه‌های سفرتان تاثیر می‌گذارد؛ درنتیجه می‌توان گفت بهترین زمان سفر ارزان به وان 6 ماهه دوم سال است. چراکه شهر وان، آب و هوای سرد و خشکی دارد و فصل‌های تابستان و بهار پیک سفر هستند. همین موضوع باعث بالا رفتن هزینه‌های رزرو هتل‌ و سفر می‌شود.

رزرو هتل وان در فلای تودی

فلای تودی، مرجع فروش ارزانترین بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتل در ایران است که با ارائه خدمات سفر به صورت آنلاین، دست شما را برای انتخاب‌ پرواز از بین 900 ایرلاین، رزرو هتل در 1.5 میلیون نقطه و خرید بلیط قطار از تمام شرکت‌های ریلی باز می‌گذارد. برای رزرو هتل های وان نیز کافیست نام هتل موردنظرتان را در سایت فلای تودی جست‌وجو کنید و تمام مشخصات آن را ببینید و نظرات کاربران را بخوانید. همچنین می‌توانید با جست‌وجوی نام وان، فهرست تمام هتل‌های این شهر را مشاهده کنید.

فیلترهای متنوع فلای تودی نیز به شما کمک می‌کند براساس نیاز و بودجه سفرتان بتوانید هتل و اقامتگاه بهتری انتخاب کنید. برای مثال با انتخاب گزینه هتل های پنج ستاره، فقط هتل های لوکس وان به شما نشان داده می‌شود. در این سایت حتی می‌توانید هتل‌هایی که در آنها ورود حیوانات مجاز است را پیدا کنید.

همچنین با نصب اپلیکیشن فلای تودی نیز تمامی این خدمات در دسترس شما قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید خدمات ویزای توریستی و خرید تور داخلی و خارجی را فقط با یک تماس و در کمترین زمان ممکن از طریق فلای‌تودی انجام دهید. استفاده از سرویس جدید و انحصاری «کِی‌کجا» در فلای‌تودی را برای پیدا کردن ارزانترین پروازهای داخلی و خارجی در بازه‌های زمانی مختلف فراموش نکنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: