April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

یکی از دغدغه‌های متخصصان و کارشناسان تشخیص رنگ، نرم افزار کارشناسی است. چراکه نرم افزار کارشناسی تشخیص رنگ خودرو باید هم از نظر سرعت بهینه و سریع باشد و هم از نظر امکانات، باید غنی باشد.

به جرئت می‌توان گفت که تاکنون چنین نرم افزاری ساخته نشده. بسیاری از نرم افزارها مشکل کندی ثبت اطلاعات دارند. از طرفی با افزایش حجم اطلاعات، حجم زیادی از فضای کامپیوتر را اشغال می‌کند. و سیستم برای هربار استعلام از اطلاعات قبلی باید در بین انبوهی از پرونده‌های قبلی جستجو کند.

البته بعضی از مراز کارشناسی تشخیص رنگ خودرو حتی نرم افزار هم ندارند و فقط به فایل ورد اکتفا می‌کنند! یعنی اگر بعداً یک مشتری بخواهد همان نتیجه کارشناسی قبلی را استعلام بگیرد، عملاً پاسخی ندارند و یا باید در بین صدها فایل ورد جستجو کنند!

بهترین نرم افزار کارشناسی و تشخیص رنگ خودرو

سلام به نرم افزار تشخیص رنگ پرشیا وب! سریع و آسان‌ترین نرم افزار که قابلیت‌های فراوان و در عین حال کاربری آسان و سریعی دارد. به جز این موارد باید به امکان ثبت آنلاین اطلاعات نیز اشاره کرد که مزیت فوق‌العاده‌ای حساب می‌شود که در ادامه به تک تک آپشن‌ها خواهیم پرداخت.

ثبت اطلاعات سریع و استعلام آسان

پس از ورود به صفحه افزودن کارشناسی جدید نیاز به تکمیل همه فیلدها نیست و همگی اختیاری هستند. پس از وارد کردن شماره شاسی و شماره پلاک نیز نرم افزار بصورت خودکار از شماره‌های وارد شده استعلام می‌گیرد و همان موقع نمایش می‌دهد. نیازی به استعلام جداگانه ندارید! چی از این بهتر؟!

همچنین می‌توانید دکمه‌های پاسخ کارشناسی سریع تعریف کنید که نیاز به تایپ و اتلاف وقت نداشته باشید.

ثبت آنلاین اطلاعات

این نرم افزار دو نسخه دارد. یکی آنلاین و تحت وب که نیاز به اینترنت دارد و یکی نرم افزار آفلاین. البته با نرم افزار آفلاین نیز می‌توانید به اینترنت وصل شوید و اطلاعات خود را به صورت آنلاین هم ذخیره کنید.

استعلام از تمامی شعبه‌ها

به عنوان مثال اگر یک خودرو در شعبه 1 تشخیص رنگ کارشناسی شده باشد، شعبه 2 نیز می‌تواند جزئیات و نتیجه کارشناسی را ببیند، اگر نیاز دارد تغییرات بدهد و در یک نتیجه کارشناسی جدید ذخیره و چاپ کند.

سیستم حسابداری قدرتمند

در هر کارشناسی امکان درج هزینه دریافتی از مشتری نیز وجود دارد. با ورود به قسمت حسابداری می‌توانید نتیجه کارکرد خود در بازه زمانی دلخواه را مشاهده و رصد کنید. همچنین اگر مدیر کل باشید می‌توانید میزان کارکرد همه شعبه‌ها را نیز رصد کنید. تعداد کارشناسی‌ها و میزان درآمد در هر روز و مجموع کل.

امکان تعریف شعبه دلخواه

فرقی ندارد که چه تعداد شعبه دارید. فقط یک شعبه هستید یا مثلاً 5 شعبه یا... به هر تعداد که بخواهید می‌توانید برای هر شعبه خود یوزر تعریف کنید تا اطلاعات بصورت منظم و طبقه‌بندی درج شوند و استعلام آن‌ها راحت‌تر باشد.

جمع‌بندی

نرم افزار تشخیص رنگ پرشیا وب مسلماً بهترین نرم افزار تشخیص رنگ و کارشناسی خودرو است که آپشن‌های بیشتر همچون سطل زباله نیز دارد. پرشیا وب یک سایت حرفه‌ای جهت طراحی سایت و برنامه نویسی اپلیکیشن است که سئو سایت نیز یکی دیگر تخصص‌های این گروه است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار به سایت پرشیا وب به آدرس PersiaWeb.net مراجعه نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: