April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۵۲۳
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور جزئیات شناسایی و دستگیری یک باند قاچاق انسان در ایران را تشریح کرد.

جزئیات شناسایی و انهدام باند قاچاق انسان در ایران

سردار محسن عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: پلیس فرودگاه‌های کشور به تازگی یک باند ۱۲ نفره قاچاق انسان را شناسایی و منهدم کرده است که این باند برای ۲۵ کشور دیگر ویزا و گذرنامه جعلی طراحی می‌کردند.

وی افزود: این باند برای افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانستند ویزا یا گذرنامه دریافت کنند، گذرنامه و ویزای کشور‌های مختلف را با مهر سازمان‌های داخلی و خارجی مختلف جعل می‌کردند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: برخی از افراد توانسته بودند با این گذرنامه و ویزا‌های جعلی به کشور‌های خارجی سفر کنند، اما در فرودگاه‌های مقصد شناسایی و به ایران دیپورت شدند.

سردار عقیلی بیان کرد: باندی که جدیدا شناسایی و منهدم شده است از بزرگترین و فعال‌ترین باند قاچاق انسان بوده است که مسافران را با مدارک جعلی اکثر کشور‌های خارجی می‌فرستادند.

وی گفت: یکی دیگر از مشتریان این باند، افرادی بودند که می‌خواستند غیرقانونی از کشور خارج شوند و با کمک این باند تلاش می‌کردند تا اوراق مسافرتی جعلی داشته باشند و ایران را ترک کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: