April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۵۹۸
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
گوشی جدید «پوکو M6 5G» از مشخصاتی مانند چیپ دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

«پوکو M6 5G» به عنوان مقرون‌ به صرفه‌ترین گوشی 5G بازار معرفی شد

گوشی جدید «پوکو M۶، ۵G» به‌تازگی در بازار هند به عنوان «مقرون به صرفه‌ترین گوشی ۵ G» که تاکنون ساخته شده معرفی شده است. در ادامه مشخصات و قیمت این دستگاه را مرور خواهیم کرد.

پوکو M۶ از چیپست دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس شرکت مدیاتک بهره می‌برد و دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی تصویر ۹۰ هرتز است. گفته می‌شود که نمایشگر دستگاه توسط لایه محافظ کورنینگ گوریلا گلس پوشیده شده، اما نسخه دقیق مورد استفاده آن اعلام نشده است.

Poco M۶ با حداکثر ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و رنگ‌های آبی و مشکی برای فروش در دسترس خواهد بود. همچنین این گوشی هوشمند مقرون به صرفه از ۸ گیگابایت رم مجازی نیز پشتیبانی می‌کند که پوکو آن را «Turbo RAM» می‌نامد.

از نظر دوربین‌ها، روی پنل پشتی پوکو M۶ سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور دیگر قرار دارد که اطلاعات مربوط به سنسور ثانویه در حال حاضر نامشخص است. همچنین این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت تعبیه شده روی دکمه پاور و روزنه مخصوص دوربین سلفی قطره‌ای شکل است.

در نهایت پوکو M۶، ۵G از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌توان آن را با شارژر سریع ۱۸ واتی شارژ کرد. با این حال، تنها یک شارژر ۱۰ واتی همراه با دستگاه در دسترس قرار خواهد گرفت و مشتریان باید شارژر ۱۸ واتی آن را به‌صورت جداگانه خریداری کنند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: