April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۶۵۱
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: کار کردن تاکسی‌های اینترنتی به دلیل اینکه باید قانونی و درست باشد، نیاز به مدیریت از سوی شهرداری دارد.

تاکسی‌های اینترنتی باید توسط شهرداری مدیریت شوند

مهدی چمران در حاشیه دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز پس از تذکرات، گزارش محله‌گردی در منطقه ۱۵ قرائت می‌شود، اظهار کرد: بررسی اساسنامه دو سازمان و تبصره‌های بودجه نیز در دستور جلسه امروز قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه موضوع تراموا هنوز به صورت رسمی به شورا نیامده است، خاطرنشان کرد: باید این مصوبه ابتدا در کمیسیون حمل و نقل و سپس شورا بررسی شود و اگر راه دیگری طی شود، اشتباه است.

وی همچنین تصریح کرد: وقتی در تهران مترو را به عنوان حمل و نقل انبوه بر داریم تراموا وسیله گرانی است و انبوه‌بر نیست، ترجیح می‌دهیم از لحاظ بودجه به مترو بپردازیم.

چمران افزود: نمایشگاه تلکامپ در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود که نمایشگاه خوبی است، اما بنده به این نمایشگاه نخواهم رفت تا یک خودرو از حجم ترافیک آن کمتر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس باید توسط شهرداری نظارت شود، گفت: کار کردن تاکسی‌های اینترنتی قاعدتا به دلیل اینکه باید قانونی و درست باشد، نیاز به مدیریت توسط شهرداری دارد.

وی با بیان اینکه به شهرداری منطقه ۱۵ اعلام کردیم که بررسی‌های لازم را برای کاهش ترافیک ناشی از راه‌اندازی سرای ایرانی انجام دهند، گفت: راه‌حل‌هایی برای ساماند‌هی این اوضاع پیش‌بینی شده، اما در مجموع باید راهکار‌های ترافیکی در این بخش اجرا شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: