April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۰۲۳
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0
معاون قضایی دادگستری استان تهران از برگزاری جلسه حقوقی قضایی شورا‌های هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در دادگستری خبر داد.

مهلت یک ماهه دادگستری تهران جهت راه اندازی مراکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر

مرتضی تورک معاون قضایی رئیس کل و رئیس حوزه ریاست دادگستری کل استان تهران اظهار داشت: برخی از شهرستان‌های شرق استان فاقد مراکز و محل نگهداری معتادین متجاهر موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدرمی باشند و برخی دیگر فاقد ظرفیت و فضای مناسب می‌باشد.

تورک گفت: یکی از چالش‌ها و مشکلات در طرح جمع آوری معتادین متجاهر توسط فراجا همین نبود و کمبود مراکز است.

وی عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های ذی ربط باید تمام تلاش خود را برای خروج از این وضعیت بکار گیرند و مشارکت‌های لازم را داشته باشند.

معاون قضایی رئیس کل و رئیس حوزه ریاست دادگستری کل استان تهران خاطرنشان کرد: دادستان شهرستان‌ها از فرمانداران برای بر طرف شدن و بهبود وضعیت مطالبه کنند تا بزودی مشکل حل شود.

تورک در ادامه به مدیر کل سازمان بهزیستی استان فرصت داد تا افزایش ظرفیت مراکز و محل نگهداری معتادین متجاهر را درشهرستان‌های شرق استان ظرف یک ماه آینده آماده و ایجاد کند.

در این جلسه هر یک از اعضای شرکت کننده دستگاه‌های اجرایی به مشکلات پیش رو اشاره کردند و پیشنهادات و راهکار‌هایی ارائه دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: