April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۰۴۷
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
0
شرکت چینی میزو در حال آماده‌شدن برای ورود به بازار گوشی‌های تاشو است و انتظار می‌رود که این دستگاه در نیمه نخست سال ۲۰۲۴ معرفی شود.

میزو در نیمه اول ۲۰۲۴ اولین گوشی تاشوی خود را معرفی می‌کند

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی چینی ویبو به‌نام Wisdom Pikachu در پستی اعلام کرده است که میزو می‌خواهد به‌زودی اولین گوشی تاشوی خود را عرضه کند. از مدت‌ها قبل در شایعات شنیده می‌شد که این شرکت می‌خواهد وارد این بازار شود، و این گزارش‌ها در ماه‌های اخیر جدی‌تر شده است.

بااین‌حال، ظاهراً پیچیدگی تولید یک گوشی تاشو مانع از آن شد که چنین محصولی در سال ۲۰۲۳ به بازار بیاید. حالا، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نخستین گوشی تاشوی میزو را در نیمه اول سال ۲۰۲۴ ببینیم.

فعلاً اطلاعات زیادی درباره این محصول در دسترس نیست، اما حدس زده می‌شود که با موبایلی شبیه گلکسی زد فولد روبه‌رو باشیم. این گوشی احتمالاً در داخل نمایشگری ۸ اینچی خواهد داشت و کاربران حرفه‌ای‌تر را هدف قرار می‌دهد.

بازار گوشی‌های تاشو در سال‌های اخیر رونق بیشتری پیدا کرده است و برند‌های گوناگونی محصولات خود را در این حوزه عرضه کرده‌اند. پیشرفت در این بازار اگرچه سرعت کمتری گرفته، اما همچنان قابل لمس است و با معرفی هر نسل جدید از این گوشی‌های تاشو می‌توان آن را مشاهده کرد.

میزو همچنین در حال کار روی گوشی میزو ۲۱ پرو است که اخیراً از رگولاتوری چین هم تأییدیه گرفته است تا به عرضه نزدیک‌تر شود. اگرچه مشخصات دقیق این گوشی را نمی‌دانیم، اما احتمالاً باید منتظر تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، نمایشگر ۲ K، باتری بزرگ‌تر ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۸۰ واتی باشیم. تاریخ دقیق عرضه این گوشی هم هنوز مشخص نشده است، ولی حدس زده می‌شود که این دستگاه در ماه ژانویه ۲۰۲۴ از راه برسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: