May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۰۸۰
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد ادارات امور شعب منطقه یک این بانک، بر ارتقای مشتری مداری و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان در ماه های پایانی سال تاکید کرد.

تاکید معاون امور شعب بانک ملی ایران بر مشتری مداری در ماه های پایانی سال

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در این همایش که با حضور علی اشرف یوسفی مدیر امور شعب منطقه یک کشور و روسا، معاونین و کارشناسان ادارات پانزده گانه تابعه منطقه یک به میزبانی اداره امور شعب استان اصفهان برگزار شد، بر حرکت در جهت بهبود ترازنامه بانک، دستیابی به هدف استراتژیک دوساله، برقراری ارتباط و تعامل موثر با مشتریان و رسیدگی به امور بازاریابی، جذب حداکثری منابع و بهبود وضعیت نقدینگی در سه ماه پایانی سال تاکید کرد.

وی مهمترین دارایی و سرمایه بانک را نیروی انسانی آن دانست و با اشاره به جذب نیرو‌های جدید نسبت به بهبود وضعیت تناسب نیروی کار در سطح شعب ابراز امیدواری کرد.

مونسان بیان کرد: تمامی ارکان و حتی شرکت‌های تابعه بانک در حوزه فناوری برای کسب دستاورد‌های جدید در ارائه گسترده‌تر خدمات الکترونیک در تلاش هستند.

همچنین علی اشرف یوسفی قیاسی مدیر امور شعب منطقه یک بانک نیز بر لزوم همفکری، همکاری و همگرایی همه همکاران در مسیر جذب نقدینگی در سه ماهه پایانی سال اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی و ایجاد سازوکاری مناسب در شناسایی و جذب مشتریان موثر هر منطقه و استان، زمینه دستیابی به اهداف بانک ایجاد خواهد شد و این مهم در دستور کار ادارات امور شعب تابعه قرار دارد.

در پایان این همایش، از سه اداره امور شعب استان‌های قزوین، اصفهان و زنجان به خاطر عملکرد مطلوب در طرح‌های عیار ملی و مهربانی ملی توسط عضو هیات مدیره بانک قدردانی شد.

ایجاد اقتصادی پایدار و صنعتی شکوفا با حمایت بانک ملی ایران

مونسان در ادامه سفر خود به اصفهان در نشستی صمیمی با جمعی از فعالان اقتصادی، صنعتگران، کارآفرینان و مشتریان اصفهانی با اشاره به برخی از اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از تولید، کارآفرینی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان بازوی اصلی اقتصاد کشور، گفت: یکی از الزامات جهت حمایت همه جانبه بانک ملی ایران از فعالان اقتصادی، تجهیز منابع بانک است تا بتوان در مسیر ایجاد اقتصادی پایدار و صنعتی شکوفا قدم برداشت.

در ادامه، مشتریان مدعو با معرفی و ارایه گزارشی از تراز مالی خود به بیان درخواست‌ها و پیشنهاداتشان در خصوص ایجاد تعاملات بیشتر با بانک پرداختند.

مونسان در نشست با روسای حوزه، روسای شعب ممتاز و بانکداران استان اصفهان که حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون سرمایه انسانی، سید جعفر میرزاده موسوی رییس اداره کل سرمایه انسانی و کمال حاجتی رییس اداره کل رفاه و درمان بانک نیز حضور داشتند، با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی و صف در پیشبرد اهداف بانک و اهمیت مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان، بر لزوم هماهنگی واحد‌های صف و ستاد ادارات امور شعب برای استفاده بهینه و حداکثری از منابع و امکانات موجود تاکید کرد.

حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک هم با تاکید بر اینکه مهم‌ترین سرمایه بانک ملی ایران، نیروی انسانی آن است و مدیران ارشد اهتمام ویژه‌ای به حل مشکلات معیشتی و شغلی کارکنان دارند، بیان کرد: مسائل و دغدغه‌های طرح شده از سوی همکاران به طور دقیق مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد و با توجه به شرایط و اقتضائات قانونی، نسبت به رفع آن‌ها اقدام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: