April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ارایه تخفیف‌های ۲۰ تا ۷۵ درصد بهترین فرصت را رقم زده است
کد خبر: ۴۰۷۱۷۴
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
0
ارایه تخفیف‌های ۲۰ تا ۷۵ درصد در جشنواره زمستانه بیمه دی، بهترین فرصت و جذابیت را برای خریداران انواع بیمه رقم زده است.

جذابیت‌های خیره کننده بیمه دی برای خرید انواع بیمه

در حالی که بیمه نقش برجسته‌ای در مدیریت ریسک زندگی مردم دارد، اما توجه لازم به این مهم صورت نمی‌گیرد و همه روزه شاهد بروز حوادث و سوانحی هستیم که مردم درگیر آن، بدلیل نداشتن بیمه مناسب، به بدترین شرایط زندگی سقوط می‌کنند. اکنون این سوال مطرح است که چرا مردم به سوی بیمه نمی‌آیند یا استقبال لازم از بیمه‌ها صورت نمی‌گیرد.

اهمیت فرهنگسازی

مهمترین مساله‌ای که از سوی کارشناسان و صاحب نظران مطرح می‌شود، ضعف فرهنگسازی است. واقعیت این است که مردم باید به این درک برسند که با پرداخت مبلغی جزیی در سال، می‌توانند چالش‌های مالی و جانی جدی را مدیریت کنند. اینکه مردم چرا به سوی بیمه نمی‌روند، بدلیل آن است که بیمه به صورت فرهنگ درنیامده است. اگر مردم به اهمیت بیمه پی ببرند، از هنگامی که صاحب فرزند می‌شوند، به اشکال گوناگون بیمه ای، آینده فرزندشان را تضمین می‌کنند.

ضعف اطلاع رسانی

مشکل دیگر، ضعف اطلاع رسانی است. در واقع افراد بسیاری حاضر هستند با خرید بیمه، آینده خود و اعضای خانواده شان را بیمه کنند، اما از بیمه، تنوع بیمه نامه ها، مزیت‌ها و خدماتی که ارایه می‌دهد، خبر ندارند. بنابر این اطلاع رسانی اهمیت ویژه‌ای دارد که در قالب تبلیغات، برگزاری همایش، سخنرانی، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها می‌تواند صورت پذیرد.

اهمیت تخفیفات

مردم هرچقدر کالایی را ارزان بخرند، باز هم علاقه به خرید ارزانتر دارند، همین روحیه باعث شده تا بسیاری از مغازه‌ها در قالب حراج‌های فصلی، کالاهایشان را با تخفیف ارایه کنند، رویکردی که باعث فروش یک باره و جذب نقدینگی بسیار می‌شود، رویکردی که در خصوص بیمه‌ها نیز می‌تواند صورت پذیرد.

جشنواره زمستانه دی

بیمه دی نیز با درک این مهم، جشنواره زمستانی بیمه دی را کلید زد، جشنواره‌ای که از اول دی ماه آغاز شده و تمامی کسانی که درک درستی از بیمه دارند یا برای اولین بار می‌خواهد به این عرصه ورود کنند، می‌توانند در این جشنواره بیمه نامه‌های مورد نیاز خود را با ۲۰ تا ۷۵ درصد تخفیف خریداری کنند. فروش ویژه زمستان بیمه دی همزمان با شروع زمستان آغاز شده و تا ۴ اسفند ماه سالروز تاسیس بیمه دی ادامه دارد. این جشنواره تخفیفات شگفت انگیز بیمه‌ای را در بیمه بدنه خودرو، بیمه‌های مهندسی، آتش سوزی، مستمری و باربری صادراتی و وارداتی شامل می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

افتخار بیمه دی به یکه تازی شبکه فروش



نگاه ویژه به بیمه خودرو

از آنجا که بیمه‌های شخص ثالث از نوع بیمه‌های اجباری هستند، شرکت‌های بیمه اصراری برای فروش آن‌ها از خود نشان نمی‌دهند و حتی بسیاری از بیمه‌ها بدلیل خسارت پردازی بالا، رغبت زیادی به فروش بیمه شخص ثالث ندارند. دلیل اثبات این ادعا پایان یافتن سقف فروش بیمه خودرو است، به نوعی که بار‌ها با مراجعه به شرکت‌های بیمه، اعلام کرده اند که سقف فروش بیمه شخص ثالث پر شده و برای فروش بیمه شخص ثالث باید ماه بعدی مراجعه شود. اما بیمه دی در این زمینه نه تنها محدودیتی نداشته، بلکه تخفیفات قابل توجهی در نظر گرفته به نوعی که معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی گفت: در جشنواره زمستانه در خرید بیمه شخص ثالث ۶۰ درصد تخفیف مازاد مالی و در بیمه بدنه خودرو از ۶۰ تا ۷۵ درصد (به صورت پلکانی) تخفیف به خریداران اعطا می‌شود.

باربری واردات و صادرات

بخشودگی مهم دیگری که بیمه دی آن را در جشنواره زمستانه اعمال کرده، بیمه‌های مستمری پیش آمد است که امیررضا نعمت اللهی در این زمینه گفت: مشتریان بیمه‌های مستمری پیشامد و باربری صادراتی و وارداتی نیز می‌توانند از ۳۰ درصد تخفیف در خرید استفاده کنند. بنابر این کسانی که بدنبال حمل و نقل کالا‌های وارداتی یا صادراتی هستند و حجم قابل توجهی از جابجایی دارند، جشنواره زمستانه دی می‌تواند بهترین فرصت باشد تا با استفاده از تخفیف ۳۰ درصدی، به درآمد قابل توجهی دست یابند.

بیمه آتش سوزی و مهندسی

تخفیف قابل توجه دیگر در زمینه‌های آتش سوزی و مهندسی اعمال شده به نوعی که معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی اعلام کرده در جشنواره زمستانه، بیمه آتش سوزی با ۵۰ درصد و انواع بیمه مهندسی با ۲۰ درصد تخفیف به مشتریان عرضه می‌شود، تخفیفات قابل توجهی که می‌تواند آزمون بزرگی برای خرید این نوع بیمه‌ها و استفاده از آرامش خاطر آن باشند.

جایزه در کنار تخفیف

اقدام جالب توجه دیگری که بیمه دی بکار برده و می‌توان باعث فرهنگسازی و خرید بیمه نامه شود، در نظر گرفتن تخفیفات است به نوعی که مشتریان بیمه دی که در مدت برگزاری جشنواره زمستانه اقدام به خرید بیمه نامه کرده باشند، در پایان جشنواره شانس برنده شدن جوایز مختلف و متنوع نقدی از ۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال را خواهند داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: