April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۱۷۹
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
0
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از آمادگی این شرکت برای توسعه همکاری ها با بانک رفاه کارگران تا سقفی اعتباری که بانک مرکزی اجازه می‌دهد خبر داد.

آمادگی ذوب آهن اصفهان برای توسعه همکاری با بانک رفاه تا سقف اعتباری بانک مرکزی

مهدی کوهی  مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در نشست هم‌افزایی بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با بیان اینکه 58 درصد سهام ذوب آهن اصفهان متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و این سازمان سهامدار بانک رفاه کارگران هم است، گفت: ما به عنوان مشتری بزرگ بانک رفاه کارگران افتخار داریم که گردش مالی ما چه در بخش ارزی و چه در بخش ریالی در این بانک است و از همه حمایت‌ها و همیاری‌هایشان متشکریم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود: ما علاقه مندیم که توسعه همکاری خود با بانک رفاه کارگران را تا سقفی اعتباری که بانک مرکزی اجازه می‌دهد داشته باشیم.

 

 

کوهی در ادامه با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی متعلق به شریف‌ترین قشر جامعه کشور است که حق بیمه می‌پردازند، گفت: گردش مالی‌ای که صورت می‌گیرد متعلق به بازنشستگان شریفی که بیش از سی سال کار می‌کنند و بیمه خود را به سازمان تامین اجتماعی می‌پردازند تا در دوره بازنشستگی با خیال راحت بتوانند از مستمری‌های تامین اجتماعی و منافع بانک رفاه بهره مند بشوند.

وی در خاتمه با اعلام آمادگی برای گسترش همکاری ها ابراز امیدواری کرد ذوب اصفهان بتواند نقشی شایسته برای بازنشستگان کشور داشته باشد.

 

نشست مشترک شرکت های تابعه شستا و بانک رفاه سه شنبه پنجم دی ماه با حضور علیرضا عسگریان معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر کل حوزه وزارتی ، میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ، عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و ‫ اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران ، پیرامون هم افزایی گردش مالی فی مابین بانک رفاه و شرکت های تابعه شستا برگزارشد.

در این نشست برخی از ظرفیت‌های اعتباری، ارزی، تعهداتی، بیمه‌ای، سرمایه‌گذاری و… بانک رفاه و همچنین ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا تشریح شد و بر ضرورت توسعه همکاری‌های متقابل با بانک رفاه کارگران تاکید گردید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: