April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۱۹۷
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
0
اسماعیل للِه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به سهامداری سازمان تامین اجتماعی و افزایش سرمایه بانک رفاه آن را ظرفیتی عظیم برای تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید معرفی کرد.

بانک رفاه کارگران در خدمت تحقق شعار سال (+فیلم)

مدیرعامل بانک رفاه گفت: یکی از هلدینگ های بزرگ و مجموعه های اقتصادی بزرگی که در کنار سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه هست مجموعه شستا است. با حضور 12 هلدینگ بزرگ و بالای 180 شکت مدیریتی ظرفیت اقتصادی بزرگی در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی و...  ایجاد شده. خیلی از ظرفیت‌هایی که در گروه شستا وجود دارد منحصر به فرد است مانند ظرفیتهای دارویی در سطح کشور.

 

وی افزود: بانک رفاه کارگران به واسطه سهامداری سازمان تامین اجتماعی و افزایش سرمایه ای که در بانک رفاه کارگران اتفاق افتاده ظرفیت های بسیار بزرگی ایجاد کرده که در کنار سازمان تامین اجتماعی میتواند به شعاری که مقام معظم رهبری که در سال 1402 اعلام کردند بحث مهار تورم و رشد تولید هست کمک بکند. مطمئنان جلسات هم افزایی که میان بانک رفاه کارگران و مجموعه شستا کمک بکند که هم تقویت بانک اتفاق بیافتد و منابع مالی‌ای که در شستا هست به سمت بانک سرازیر شود و هم اینکه بانک بتواند با ابزارهای نوینی که طراحی کرده به مجموعه گروه شستا کمک بکند که منجر به افزایش تولید در سطح جامعه خواهد شد.

 

 

گفتنی است نشست مشترک شرکت‌های تابعه شستا و بانک رفاه سه‌شنبه پنجم دی‌ماه با حضور علیرضا عسگریان معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل حوزه وزارتی، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، پیرامون هم‌افزایی گردش مالی فی‌مابین بانک رفاه و شرکت‌های تابعه شستا برگزار شد.

 

بیشتر بخوانید: آمادگی ذوب آهن اصفهان برای توسعه همکاری با بانک رفاه تا سقف اعتباری بانک مرکزی(+فیلم)

 

در این نشست برخی از ظرفیت‌های اعتباری، ارزی، تعهداتی، بیمه‌ای، سرمایه‌گذاری و… بانک رفاه و همچنین ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا تشریح شد و بر ضرورت توسعه همکاری‌های متقابل با بانک رفاه کارگران تأکید گردید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: