April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون طرح های توسعه و صنایع معدنی ایمیدرو:
کد خبر: ۴۰۷۱۹۹
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
طرح های توسعه و صنایع معدنی ایمیدرو اعلام کرد: از مزایای سامانه اطلاعات یکپارچه مکان مبنای ایمیدرو می توان به دریافت اطلاعات و دسترسی به گزارش های متعدد اکتشافی اشاره کرد که به دست متخصصان ایرانی بومی سازی و ایجاد شده است.

سامانه اکتشافی ایمیدرو، بومی و ایرانی است

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، حسام مقدمعلی عصر امروز در آیین رونمایی از سامانه اکتشافی ایمیدرو افزود: مدیریت و ساماندهی داده‌ها مستلزم ایجاد سامانه‌ای برای اطلاعات مکانی (با رعایت مسائل امنیتی) است که تلاش‌های چندین ساله در حوزه معدن در آن گردآوری شده است.

معاون طرح‌های توسعه و صنایع معدنی ایمیدرو افزود: این سامانه باید محلی برای تحلیل و تفسیر داده‌ها در بستری ساده قابل دسترس باشد تا اطلاعات مورد نیاز را در اختیارمان قرار دهد.

مقدمعلی عنوان کرد: خوشبختانه این مهم با راه اندازی سامانه اکتشافی مکان مبنای ایمیدرو به تحقق پیوست و این سامانه بر اساس یکسری مطالعات پایه‌ای ایجاد شد.

مزایای سامانه

وی، مشاهده داده‌های پروژه‌ها به صورت دسترسی به اینترنت، مشاهده پهنه‌ها و محدوده‌ها و پایش پذیر بودن داده‌ها را از مزایای این سامانه برشمرد.

مقدمعلی با بیان اینکه سامانه نامبرده قابلیت ارتقاء دارد، گفت: در این سامانه اطلاعات اکتشافی شرکت‌ها و طرح‌های زیرمجموعه به صورت متمرکز بارگذاری می‌شود. همچنین در فاز‌های بعدی قابلیت توسعه دارد و طی سال‌های آتی برنامه‌های مرتبط با حوزه معدن را پوشش می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: