April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون عضو جدا نشدنی منازل است. با استفاده از تلویزیون های هوشمند امروزی می توانید به دنیای شگفت انگیز اینترنت وارد شوید و لذت یک زندگی کاملا هوشمند را تجربه کنید. علاوه بر این می توانید به وسیله آن انواع بازی های ویدئویی را با کمترین نرخ تاخیر انجام دهید. این جعبه جادویی مجموعه گسترده‌ای از سرویس های پخش زنده اینترنتی مانند Netflix، فیلیمو و Amazon Prime Video  را در اختیار شما کاربران قرار می دهد.

خرید تلویزیون: امروزه تلویزیون های هوشمند تنوع مدل بسیار بالایی دارند. علاوه بر این توسط برندهای مختلفی طراحی و تولید می شود. انتخاب تلویزیونی با بهترین قیمت و بالاترین امکانات یکی از بزرگ ترین چالش های انسان در زمان خرید این محصول است. تنها راه دسترسی به یک تلویزیون هوشمند، متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما، خرید از فروشگاه های معتبر است.

بانه ویترین ( خرید از بانه ) به عنوان اولین مرجع فروش تخصصی لوازم صوتی و تصویری مانند تلویزیون در شهر بانه، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. این مجموعه ارائه دهنده انواع لوازم خانگی، لوازم دیجیتالی و لوازم صوت و تصویر از بهترین و معتبرترین برندهای جهانی است. بانه ویترین با حذف واسطه ها و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، این محصول را با تخفیفات شگفت انگیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

خرید تلویزیون با برترین امکانات از فروشگاه بانه ویترین

برترین امکانات تلویزیون های هوشمند

بدون تردید پیشرفت علم و تکنولوژی سبب شده است تا هر روز امکانات و قابلیت های جدیدی به تلویزیون ها افزوده شود.‌ امروزه تلویزیون های هوشمند، جایگزین تلویزیون های قدیمی شده اند. صنعت ساخت تلویزیون در سال 2023 دچار تحولی شگرف شد؛ به گونه ای این تلویزیون ها دارای امکانات شگفت انگیزی شدند. در ادامه به مهم ترین این امکانات اشاره می کنیم:

دسترسی نامحدود به انواع محتوا

در گذشته برای دیدن فیلم های محبوب خود باید از دستگاه های پخش کننده DVD استفاده می کردیم، اما امروزه این کار بسیار راحت شده است. شما می توانید به راحتی با تلویزیون های هوشمند خود به اینترنت متصل شوید و به صورت آنلاین فیلم دلخواه خود را با کیفیت 4k تماشا کنید.

علاوه بر این می توانید به سرویس محبوب YouTube دسترسی داشته باشید و ویدئوهای مختلف را به صورت آنلاین تماشا کنید. با استفاده از تلویزیون های هوشمند می توانید Spotify را برای گوش دادن به موسیقی باز کنید و محتوای دلخواه خود را در اینترنت جست و جو نمایید.

امکان نصب بدون محدودیت

یکی از مهم ترین امکانات تلویزیون های هوشمند، امکان نصب بدون محدودیت است. شما می توانید به راحتی تلویزیون را در اتاق های مختلف منزل خود نصب کرده و از تماشای محتوای دلخواه خود لذت ببرید. تلویزیون های نسل جدید طراحی بسیار ظریف و باریکی دارند. این طراحی سبب شده است تا وزن تلویزیون ها به سبکی یک قاب عکس باشد؛ به این ترتیب می توانید آن ها را روی دیوار نصب کرده و دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید.

امکان نصب بدون محدودیت

امکان اتصال آسان به سایر دستگاه ها

یکی از منحصر به فردترین امکانات تلویزیون های هوشمند امروزی، امکان اتصال آسان به سایر دستگاه ها مانند گوشی موبایل، لب تاپ، تبلت و... است. با استفاده از این قابلیت می توانید، محتوای داخل تلفن همراه خود را به صفحه تلویزیون منتقل کرده و آن را در ابعاد بزرگ تر تماشا کنید. برای استفاده از این قابلیت نیاز به هیچ گونه سیم یا کابلی ندارید؛ تنها می توانید با استفاده از قابلیت بلوتوث یا وایفای، فرایند اتصال را انجام دهید.

استفاده از دستورات صوتی تلویزیون

جدیدترین تلویزیون های هوشمند امروزی مجهز به بلندگوهای داخلی هستند و ریموت آن­ ها نیز دارای میکروفن است. به این ترتیب شما می توانید با تلویزیون خود صحبت کرده و برنامه های مورد نظر خود را با استفاده از دستورات صوتی اجرا کنید.

داشتن ریموت کنترل هوشمند

ریموت کنترل هوشمند تمام انتظار شما را داشتن یک زندگی هوشمند برطرف می کند. این ریموت ها همانند موس کامپیوتر دارای غلطکی برای اسکرول کردن صفحه یا انتخاب گزینه ها دارند. علاوه بر این مجهز به میکروفن داخلی هستند و توان اجرای دستورات صوتی را دارند. استفاده از قابلیت های هوشمندGoogle Assistant، Alexa و Bixby از جمله مزایای ریموت کنترل هوشمند است.

داشتن ریموت کنترل هوشمند

معرفی برترین تلویزیون ها با بهترین امکانات

قیمت تلویزیون: به خاطر داشته باشید که بهترین تلویزیون ها با بالاترین امکانات را باید تنها از برندهای معتبر جهان خریداری کنید. تلویزیون های تولید شده توسط این برندها بسیار قدرتمند هستند و رابط کاربری بسیار قوی دارند. اگر به دنبال خرید تلویزیونی با برترین امکانات هستید، تلویزیون هایی که در ادامه معرفی کرده ایم، بهترین انتخاب برای شما محسوب می شوند.

تلویزیون سامسونگ S95B

تلویزیون سامسونگ S95B یکی از بهترین تلویزیون های تولید شده توسط برند سامسونگ است که برای تماشای حرفه ای فیلم و بازی کردن طراحی شده است. نمایشگر این تلویزیون QD-OLED بوده و کیفیت تصویر 4K را ارائه می دهد. تلویزیون S95B توانایی پخش تنوع رنگی بیشتری را دارد و برای بازی کردن با کنسول‌ های نسل نهم، بهترین گزینه است.

تلویزیون سامسونگ S95B

تلویزیون سونی A95L

تلویزیون سونی A95L یکی از تلویزیون های رده بالا و خوش قیمت این شرکت است. این تلویزیون ها نور پس زمینه ندارند و پیکسل های آن به صورت مستقل نور خود را تامین می کنند. این امر سبب می شود تا صحنه های تاریک و اکشن در این تلویزیون ها، فوق العاده جذاب نمایش داده شود. تلویزیون 4K سونی A95L  به پردازشگر قدرتمند و همیشگی سونی یعنی Cognitive Processor XR مجهز است.

تلویزیون ال جی UQ9000

تلویزیون ال جی UQ9000 لذت تماشا کردن صحنه هایی روان و باکیفیت را برای شما فراهم می کند. ال جی در ساخت این تلویزیون از قابلیت LG Local Contrast استفاده کرده تا علاوه بر کنترل نور پس زمینه، سبب بهبود کنتراست تصاویر شود. این تلویزیون مجهز به پردازشگر تصویر نسل پنجم آلفا (α5 Gen5 AI Processor 4K) است که یکی از بهترین پردازنده ها محسوب می شود. تلویزیون ال جی UQ9000 به تکنولوژی های Dolby Digital ،Dolby Digital Plus ،Dolby AC4 و HE-AAC مجهز است و از طریق آن ها صدایی واضح و رسا را ارائه می دهد.

تلویزیون ال جی UQ9000

خرید برترین تلویزیون های جهان با بالاترین امکانات از بانه ویترین

خرید تلویزیون از بانه: بانه ویترین ( https://banehvitrin.com ) همیشه بهترین محصولات را با توجه به نیاز مشتریان ارائه می کند. تلویزیون های موجود در بانه ویترین از بالاترین رده های موجود در جهان هستند و تجربه یک زندگی هوشمند با امکانات متنوع را با قیمتی منصفانه برای شما به ارمغان می آورند. شما عزیزان می توانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تخفیف های شگفت انگیز بانه ویترین، با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید: تماس با پشتیبانی بانه ویترین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: