April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۳۵۸
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
مدیرکل شرکت عمران شهر پردیس گفت: اجازه نخواهیم داد که دلالان و سوداگران در این شهر اقدام به ناامید کردن متقاضیان واحد‌های مسکن مهر کنند.

خریدوفروش امتیاز‌های مسکن ملی در پردیس قانونی نیست

خلیل محبت خواه مدیرکل شرکت عمران پردیس گفت: در حال حاضر روند شناسایی خانه‌های خالی در شهر پردیس با سرعت در حال اجرا است این برنامه همچنان ادامه دارد و اجازه نخواهیم داد که دلالان و سوداگران در این شهر پردیس اقدام به نا امید کردن متقاضیان واحد‌های مسکن مهر پردیس کنند.

به گفته وی برخی از دلالان به تازگی دوباره اعلام کرده اند که خرید و فروش امتیاز‌های مسکن ملی قانونی شده است، اما باید اعلام کنم که به هیچ عنوان خرید وفروش امتیاز‌های مسکن ملی قانونی نیست و این موضوع خود باعث آسیب وارد شدن به ظرفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن می‌شود.

او بیان کرد: در حال حاضر روند شناسایی خانه‌های خالی که برخی از آن‌ها را به عنوان امتیاز‌های مسکن ملی به متقاضیان می‌فروشند فراهم شده که باید اعلام کنیم این موضوع به هیچ عنوان در حال حاضر قانونی نشده و همچنان برای متقاضیان تخلف بزرگی به شمار می‌رود.

محبت خواه اظهار کرد: در صورتی که در شهر پردیس این تخلف مشاهده شود با آن برخورد شدیدی خواهیم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: