April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
موثقی نیا در دیدار با کارکنان هسته گزینش ایمیدرو:
کد خبر: ۴۰۷۳۷۳
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
0
رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: گزینش باید به انتخاب بهترین افراد، در «تخصص» و «اخلاق و رفتار» منتهی شود.

توانمندی و اخلاق، ملاک گزینش افراد باشد

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا موثقی نیا در دیدار با کارکنان هسته گزینش این سازمان به مناسبت سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) درباره گزینش گفت: واژه گزینش، یک موضوع عمومی است و همه شرکت‌های خصوصی و دولتی در دنیا، معیار‌هایی را برای انتخاب و استخدام افراد در سازمان‌های خود در نظر می‌گیرند. در واقع، این یک منطق است که مختص به جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی افزود: حتی شرکت‌های تخصصی جهانی نیز، مسیری را برای انتخاب افراد طی می‌کنند تا بتوانند بهترین افراد را از نظر توانمندی، تخصص و مولفه‌های دیگر برگزینند.

رئیس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: در نهاد‌های دولتی، افراد باید حافظ و مروج اصول و ارزش‌های انقلابی باشند.

وی ادامه داد: آن‌ها در حالی که باید موضوع تخصص و توانمندی را در نظر بگیرند، باید شاخص تعهد به اسلام و ارزش‌های اسلامی را در گزینش‌ها به گونه‌ای لحاظ کنند که دایره جذب افراد گسترده باشد و به دوقطبی شدن افراد منجر نشود.

موثقی نیا تاکید کرد: کارکنان این بخش باید تلاش کنند در گزینش افراد، به گونه‌ای عمل کنند که به عنوان مثال، تا ۲ سال دیگر، ایمیدرو به عنوان بزرگترین سازمان توسعه‌ای کشور از نظر منابع انسانی، توسعه یافته شده و از نظر سواد، تخصص و مسائل اعتقادی ارتقا یابد.

وی افزود: برای این منظور، برگزاری برنامه‌های آموزشی برای کارکنان این حوزه، ضروری است.


هدف گزینش، تایید صلاحیت افراد در چارچوب قانون مقررات

حسین قاسمی، سرپرست هسته گزینش ایمیدرو نیز در این جلسه با بیان اینکه پرونده‌های استخدامی کارکنان این سازمان براساس قوانین موجود و دستورالعمل‌های هیات عالی گزینش بررسی می‌شود، گفت: تلاش ما در گزینش، تایید صلاحیت داوطلبان براساس قوانین و مقررات است و نگاه ما در گزینش، صفر و یکی نبوده و تنها قبول یا رد شدن افراد نیست.

وی ادامه داد: همواره در گام نخست گزینش، در جهت بر طرف شدن ضعف‌ها و کمک به افراد و سازمان پیش می‌رویم و حفظ آبروی افراد و اسناد داوطلبان نیز از اولویت‌های ما است.

وی افزود: همواره تلاش کرده ایم در جهت آگاهی داوطلبان، قوانین و مقررات گزینش و شرایط کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را قبل از مرحله بررسی افراد، به آن‌ها اعلام کنیم و همواره سعی داشته ایم که نگاه‌ها به گزینش، اصلاح شود و داوطلبان با قوانین آشنا شوند.

قاسمی با اشاره به برگزاری نخستین آزمون تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان ایمیدرو به رسمی در سال گذشته اعلام داشت: یکی از سیاست‌های ما، تعامل با شرکت‌ها و مدیریت‌های دیگر است و آزمون تبدیل وضعیت -که نتایج مثبتی نیز در بر داشت- نمونه موفق این همکاری تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: همکارانم در گزینش با همه مشکلات و کاستی ها، تلاش کردند در کمترین زمان، پرونده‌ها بررسی، تکمیل و اعلام رای شود.

بنا به این گزارش، در پایان موثقی نیا از کارکنان هسته گزینش ایمیدرو با اهدای لوح، تقدیر کرد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: