April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۳۹۵
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
0
جبلی گفت: یکی از وظایف رسانه ملی کشف و میدان دادن به استعدادها، توجه، حفظ و بازیابی هویت اصیل ایرانی، اعتقادی، فرهنگی و انقلابی کشور است.

بازیابی هویت اصیل ایرانی اسلامی با توجه به ظرفیت‌های بانوان

پیمان جبلی در گردهمایی بانوان رسانه ملی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد ضمن تبریک ایام ولادت صدیقه طاهره (س) اظهارکرد: البته که این روز عطر و بویی آمیخته با دو غم بزرگ شهدای غزه و شهدای کربلای کرمان و نزدیک به ۶۰ شهید زن و دختری است که روز ۱۳ دی به شهادت رسیدند و آتش کینه‌توزی دشمنان آن‌ها را آسمانی کرد.

وی افزود: افتخار ماست رهرو مکتبی هستیم که بنای خلقت را بر وجود یک زن نهاده است، امیدواریم بتوانیم قدردان ایشان و این مکتب باشیم.

رئیس سازمان صداوسیما به نقش بانوان در دوره تحولی رسانه ملی اشاره کرد و گفت: تحول در رسانه ملی یعنی تحول در حوزه فرهنگ و حکمرانی فرهنگی و اجتماعی. اگر خانواده‌های ما به‌درستی نگران چالش‌های فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی، تربیتی و آینده فرزندان‌شان هستند بار اصلی برای پاسخ به این چالش‌ها، بردوش ماست.

جبلی تأکید کرد: تحول یک شعار توخالی و عنوان نمایشی نیست. وظیفه تاریخی، اخلاقی، قانونی و اجتماعی ما تحولِ رسانه ملی و نه تحول در رسانه ملی است که البته آن هم مقدمه‌ای برای تحول رسانه ملی است.

وی با بیان اینکه به عنوان فراگیرترین دستگاه فرهنگی در مقابل آینده فرزندان‌مان مسئولیت داریم و این مسئولیت را در دو عنوان هویت و عدالت خلاصه کردیم که چراغ راه ما در عملیاتی کردن سه محور محتوا، رویکرد و سازوکار‌های تحولی‌اند گفت: امید است نقش شما بانوان در تحقق این دو هدف همانند همیشه پررنگ و برجسته باشد.

رئیس سازمان صداوسیما کشف و پرورش استعداد‌ها را از مصادیق تحول دانست و عنوان کرد: از رویش‌های جامعه انقلابی در سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلف از علم و فناوری گرفته تا هنر، دچار عقب‌ماندگی هستیم. یکی از وظایف رسانه ملی کشف و میدان دادن به استعدادها، توجه، حفظ و بازیابی هویت اصیل ایرانی، اعتقادی، فرهنگی و انقلابی کشور است که در طوفان‌های ضدفرهنگی بیم آن می‌رود به دست فراموشی سپرده شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: