April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۴۸۷
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
0
شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از تاخیر در تحویل خودرو توسط شرکت بهمن موتور گلایه کردند.

خلف وعده بهمن موتور به مشتریان در تحویل خودرو

این روز‌ها وعده تحویل خودرو‌ها به مشتریان از سوی شرکت‌های خودروساز به مشتریان همچنان در هاله‌ای از ابهام مانده و این عدم همکاری و همراهی شرکت‌های خودروساز دستاورد چندانی را برای مشتریان به همراه نداشته و آن‌ها را نگران کرده است. شهروندخبرنگار‌های ما که در سامانه یکپارچه سازی خودرو در شرکت بهمن موتور ثبت نام کرده در صف انتظار تحویل خودرو هستند.

متن پیام شهروندخبرنگار‌ها

با سلام ما تعدادی از ثبت نام کنندگان بهمن خودرو در سامانه یکپارچه خودرو از شما خواهشمندیم در ارتباط با عدم تحویل خودرو در موعد زمستان و عدم پاسخگویی مسئولان مربوطه پیگیری کنید تا شاید به حق خود برسیم. در ضمن این شرکت از ابتدای سال تاکنون فقط ۶ دفعه اعلام بخشنامه داشته و الباقی متقاضیان در بلاتکلیفی و ترس از عدم تحویل خودرو رنج می‌بریم. لطفا رسیدگی کنید.

سلام و وقت شما بخیر بنده در طرح یکپارچه خودرو در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ خودروی فیدلیتی از شرکت بهمن موتور را انتخاب کردم که طبق اولویت بندی سامانه یکپارچه احراز زمستان ۱۴۰۲ شدم. در حال حاضرمتاسفانه هیچ گونه خبری از بخشنامه زمستان این خودرو نشده است. از شما خواهشمندم پیگیر این موضوع باشید.

سلام وقت بخیر. ببخشید بنده از حواله داران موعد زمستان خودروی فیدلیتی بهمن موتور هستم. اول ماه برای اینکه پولمان حاضر شود خودروی خود را فروخته که الان ۱۰۰ میلیون ضرر کردم. بسیاری از متقاضیان مانند بنده هم ضرر کردند که این موضوع باعث نگرانی آن‌ها نیز شده است. لطفا رسیدگی کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: