April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۵۰۶
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
0

دبی مهم‌ترین شهر امارات است که با زیبایی‌هایی که در دل خود جای‌داده است در حال تبدیل شدن به نیویورک خاورمیانه است. همین امر باعث شده است افراد زیادی برای زندگی در دبی اقدام کنند و به دنبال دریافت انواع ویزای دبی باشند. بهتر است بدانید یکی از راه‌هایی که به شما کمک می‌کند تا اقامت این کشور را دریافت کنید، خرید خانه در دبی است. پس‌ازآن، می‌توانید مدارک لازم برای اقامت دبی را آماده سازید و در پروسه دریافت اقامت قرار گیرید.

آیا با خرید خانه در دبی می‌توان اقامت دائم دریافت کرد؟

خرید خانه در دبی یکی از راه‌هایی است که به شما کمک می‌کند کارت اقامت در دبی را دریافت کنید و باید در این مسیر مدارک لازم برای اقامت دبی را تحویل دهید. اما این اقامت 6 ماهه یا دو ساله است و پس‌ازآن نیاز به تمدید دارید. بنابراین، هرگز نباید تصور کنید که صرفاً با خرید خانه در دبی، می‌توانید زندگی در دبی را به‌صورت دائمی تجربه کنید. بلکه باید بدانید با خرید خانه هنوز مسیری پیش روی شما وجود دارد تا بتوانید اقامت دائم را دریافت نمایید.

خرید خانه، یک بینش اقتصادی

بااینکه خرید خانه در دبی منجر به دریافت اقامت دائم نمی‌شود، اما این امر بدین معنا نیست که این کار بیهوده است. بلکه شما با خرید و زندگی در دبی می‌توانید به مزایای زیادی دست پیدا کنید. یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث شده است خرید خانه و ارائه مدارک لازم برای اقامت دبی مدنظر قرار گیرد، به وجود آوردن بینش اقتصادی است. دبی شهری است که در مسیر صعودی پیشرفت اقتصادی قرار دارد و با سرمایه‌گذاری در دبی به‌زودی مبلغ سرمایه شما چند برابر خواهد شد. با توجه به این مسئله، افرادی که به دنبال زندگی راحت هستند، باید در تلاش باشند تا با دریافت انواع ویزای دبی و سرمایه‌گذاری در این شهر، به سود زیادی دست پیدا کنند.

شرایط دریافت اقامت دبی با خرید خانه

افرادی که در تلاش هستند برای دریافت اقامت دبی اقدام کنند، باید به موارد متعددی توجه داشته باشند و مدارک اقامت دبی را به خوبی آماده سازند تا در پایان بتوانند به نتیجه مورد نظر برسند. در ادامه به معرفی مدارک لازم برای اقامت دبی از طریق خرید خانه می‌پردازیم:

قیمت خانه

یکی از مهم‌ترین مواردی که در مدارک شما در زمان ارائه اقامت بررسی می‌گردد، قیمت خانه است. قیمت خانه‌ای که در دبی خریداری می‌کنید، باید حداقل یک‌میلیون درهم باشد. این قیمت باید به‌صورت رسمی در سند خانه ذکر شود و هرگز ارزش فعلی خانه مدنظر قرار نمی‌گیرد. بنابراین، شما باید در زمان خرید خانه، یک‌میلیون درهم را به قیمت درهم روز خریداری کنید و سپس این پول را در دبی به خرید ملک اختصاص دهید. پس‌ازآن مدارک لازم برای اقامت دبی را آماده سازید.

عدم رهن یا وثیقه

یکی دیگر از مواردی که در زمان ارائه مدارک لازم برای اقامت امارات باید مدنظر قرار دهید، عدم رهن یا وثیقه بودن ملک است. درصورتی‌که ملکی که خریداری کردید در رهن بانک یا هر نهاد مالی دیگری باشد، این مدرک در سند شما لحاظ نمی‌شود و نمی‌توانید برای دریافت اقامت از این طریق اقدام نمایید.

سند رسمی

ازجمله مواردی که در زمان ارائه مدارک اقامت امارات باید به آن توجه داشته باشید، رسمی بودن سند است. شما باید به قوانین امارات آشنایی داشته باشید و سپس سند را به‌صورت رسمی دریافت کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا به‌طور رسمی اثبات کنید که مالک آن ملک هستید. تمامی این موارد در پروسه دریافت اقامت لحاظ می‌شوند و در پایان شما می‌توانید کارت اقامت خود را دریافت نمایید.

آیا با خرید خانه و دریافت اقامت اجازه کار دارم؟

یکی از سؤالاتی که در زمان آماده‌سازی مدارک اقامت امارات پرسیده می‌شود در این زمینه است که آیا با خرید خانه و دریافت کارت اقامت 6 ماهه یا 2 ساله اجازه کار در شهر دبی را دارم؟! پاسخ به این سؤال منفی است. برای اجازه کار باید از طریق دیگری اقدام نمایید و این کارت هرگز بدین معنا نیست که شما می‌توانید کار خود را آغاز کنید.

برای دریافت اقامت دبی از طریق چه مؤسسه‌ای اقدام کنم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد مدارک اقامت دبی در اختیار شما قرار دهیم. یکی از روش‌هایی که پیش روی شما قرار دارد، خرید خانه است که به شما کمک می‌کند تا اقامت 6 ماهه تا 2 ساله دریافت کنید. اما باید بدانید خرید خانه هرگز منجر به دریافت اقامت دائم نمی‌شود. اگر به دنبال مرکز معتبری برای پیگیری اقامت دبی با خرید ملک هستید، می‌توانید به dxboffplan.com مراجعه کنید. در این سایت خانه‌های رؤیایی وجود دارند که با شرایط مناسب به فروش می‌رسند. اطلاعات دقیق هر ملک به‌صورت کامل در آن ذکرشده است و به شما کمک می‌کند بهترین ملک را با توجه به شرایط خود انتخاب نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: