April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۵۲۳
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
محمد امین محمدی معاون بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در گفتگو با خبرنگار پول نیوز از دلیل اقبال مشتریان خارجی به محصولات گهر زمین گفت.

ساعت کار واحدهای خبازی کاهش نیافته است

محمدی در این خصوص گفت: شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین  چیزی در حدود ۷ میلیون تن کنسانتره در سال و ۶ میلیون تن گندله در سال تولید می‌کند. در نظر داریم دو مگا مدول اِی آی مستقیم آهن اسفنجی به ظرفیت مجموع سه و نیم میلیون تن در سال و یک فولادسازی یک و نیم میلیون تنی  با تکنولوژی خاص و با تولید گریدهای خاص آلیاژی احداث کنیم. گندله گهر زمین تحقیقاً بهترین گندله کیفی کشور است که با عیار آهن نزدیک به ۶۷ درصد تولید می‌شود که شرایط کیفی مناسبی برای صادرات دارد و ما در حال حاضر به کشورهای چین و  عمان صادرات داریم.

 

 

 

بیشتر بخوانید: حرکت گهرزمین در مسیر بومی سازی (+فیلم)

 

وی افزود: ترکیب صادراتی ماه به نحوی است که بتواند تامین ارزی پروژه‌های خود را انجام دهد. همچنین گندله ما گندله‌ای هست که شرکت‌های مطرح عمان و چین در کارخانه‌های احیای مستقیم و کوره بلند از آن استفاده می‌کنند و کاملاً با کیفیت و تایید شده است. کنسانتره ما کنسانتره با کیفیتی است که تامین نیاز داخل را انجام می‌دهد از طریق بورس کالا در داخل عرضه می‌کنید و در مورد فروش‌های صادراتی خود به صورت مزایده محصولات خود را به فروش می‌رسانیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: