April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر روابط عمومی رویداد مد و لباس مداومت مطرح کرد؛
کد خبر: ۴۰۷۵۷۱
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
0
پژمان از رویداد مداومت به عنوان بستر مناسبی برای حمایت از مد و مقاومت و پیوند میان ایده پردازان برتر و بازار و تولید کنندگان یاد کرد.

مداومت؛ داستان حمایت، مد و مقاومت

علی پژمان، مدیر روابط عمومی رویداد مد و لباس مداومت در مورد این رویداد اظهار کرد: رویداد مداومت، مد و مقاومت بر این اساس شکل گرفت که دل‌های مردم دنیا به واسطه‌ی حادثه غمبار غزه به هم نزدیک شده است. به همین دلیل، هدف ما هم، این بود که از ایران یک صدا و زبان مشترکی برای حمایت و داستان حمایتمان از غزه‌ی مظلوم و مقتدر داشته باشیم که هنر، این زبان مشترک است. در نتیجه، از فعالان حوزه‌ی مد و لباس درخواست کردیم تا در قالب پویش «داستان حمایت، مداومت» حمایت و داستان حمایت خود را اعلام کنند و در حقیقت، رویداد مداومت بین المللی است.

مدیر روابط عمومی رویداد مد و لباس مداومت گفت: طبق رصدی که در داخل و خارج از کشور انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم مجموعه‌های کوچک و بزرگی بودند که حتی تک محصولی را در حوزه مد و لباس و ملزومات با عناصر غزه و فلسطین تولید کردند و پس از این رصد، با این مجموعه‌ها ارتباط پیدا کردیم و همچنین، در این میان، نشست بین المللی در قالب یک وبینار با این عزیزان خواهیم داشت.

پژمان با اشاره به استقبال زیاد از محصولاتی با عناصر غزه و تبدیل شدن آن به یک بازار تصریح کرد: در سلسله رویداد‌هایی که تا الان داشتیم نشست‌هایی بوده اند که اولین آن‌ها در قالب گفتمان سازی و بررسی هویت فلسطین و این اتفاق‌های اخیر بوده و نشست دوم با تولیدکنندگان برتر پوشاک و فعالان حوزه‌ی مد و لباس بوده است که در آن جا بررسی‌هایی صورت گرفت. زیرا تولیدکننده‌ای که بحث مالی قضیه برایش جدی است و در این عرصه زحمت می‌کِشد حتماً دغدغه‌ای داشته است و به همین دلیل، باید از بازار این مقوله مطمئن باشد تا پای کار بیاید. در نتیجه، طبق رصد انجام شده و بحث‌های چالشی که با عزیزان در نشست دوم داشتیم این نکات موردبررسی قرار گرفتند و با توجه به اقبال داخلی و جهانی از این محصولات بازار بسیار خوبی برای آن‌ها وجود دارد. به همین خاطر، از مسئولان انتظار می‌رود که بستر ارائه و عرضه‌ی محصولاتی فراهم شود که تولیدکننده‌ی زحمت کِش کشور تولید کرده است تا ان شاءالله، شاهد بازار خوبی برای این محصولات باشیم.

پژمان درمورد مهلت ارسال آثار به رویداد مداومت ادامه داد: تا ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ پذیرای آثار هستیم و یک بخش اجرایی تیم داوری وجود دارد که آن‌ها محصولات را ارزیابی می‌کنند و ان شاءالله، ما در رویداد اصلی و فاز اول، نمایشگاه جنبی از محصولات برتر خواهیم داشت که در جریان این نمایشگاه، آثار به نمایش درمی آیند.

مدیر روابط عمومی رویداد مد و لباس مداومت افزود: گفتنی است که رویداد اصلی دو قسمت دارد: قسمت اول، بحث گفتمان و مهمان‌های بین المللی است و در قسمت دوم، ایده‌هایی که داوری می‌شوند و ما به عنوان کسب و کار نوپا در خدمت آن‌ها خواهیم بود و به همین دلیل، مشاورانی را در خدمت تیم‌ها خواهیم گذاشت و در آن یک روز، تیم‌ها ایده‌های خود را عملی می‌کنند و ما در آن جا، تجهیزات را در اختیارشان می‌گذاریم تا ایده‌ها به محصول تبدیل شوند و درواقع، بین ایده پردازان برتر و بازار و تولید کنندگان پیوند برقرار شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: